Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 73
Role uživatelských dat v digitálním marketingu
The role of user data in digital marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master thesis focuses on the role of surveillance and user data in digital marketing. It links the academic discipline of surveillance studies, which deals with the processing of personal data, with the field of digital ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli dohledu a uživatelských dat v digitálním marketingu. Propojuje akademickou disciplínu dohledových studií, která se věnuje mimo jiné zpracování osobních dat, s oborem digitálního ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli dohledu a uživatelských dat v digitálním marketingu. Propojuje akademickou disciplínu dohledových studií, která se věnuje mimo jiné zpracování osobních dat, s oborem digitálního ...
Propaganda jako forma komunikační strategie: kinematografie v Protektorátu Čechy a Morava
Propaganda as a form of communication strategy: cinematography in the Protectorate of Bohemia and Moravia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: During the 20th century, film became a social phenomenon. Because of this reason it did not take long and also politicians started to use the film industry to influence public opinion. Above all, the history of totalitarian ...
V průběhu 20. století se film stal společenským fenoménem, proto netrvalo dlouho, než si svou cestu k filmu našla také politika, která filmový průmysl využívala za účelem ovlivnění veřejného mínění. Především historie ...
V průběhu 20. století se film stal společenským fenoménem, proto netrvalo dlouho, než si svou cestu k filmu našla také politika, která filmový průmysl využívala za účelem ovlivnění veřejného mínění. Především historie ...
Profil PR profesionálů v České republice
Czech Republic PR Professionals Profile
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of the thesis is to describe the demographics of Czech PR professionals, the educational background of these workers, the original profession from which they came to public relations, and their job description. The ...
Cílem práce je popsat demografii českých PR profesionálů, zjistit vzdělání těchto pracovníků, profesi, ze které do public relations přišli, jejich pracovní náplň. Poslední výzkumnou otázkou je pak spokojenost s volbou ...
Cílem práce je popsat demografii českých PR profesionálů, zjistit vzdělání těchto pracovníků, profesi, ze které do public relations přišli, jejich pracovní náplň. Poslední výzkumnou otázkou je pak spokojenost s volbou ...
Nanoinfluencer marketing
Nanoinfluencer marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with nanoinfluencer marketing. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts such as word of mouth, influencer marketing and credibility of recommendations. The main content of the analytical ...
Diplomová práce se zabývá nanoinfluencer marketingem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy jako je ústní šíření, influencer marketing nebo věrohodnost doporučení. Hlavním obsahem analytické části je ...
Diplomová práce se zabývá nanoinfluencer marketingem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy jako je ústní šíření, influencer marketing nebo věrohodnost doporučení. Hlavním obsahem analytické části je ...
Rozbor komunikační strategie lokálních lihovarů za třetí republiky, přípěhy tří podnikatelů
Local Brands Communication during the Third Republic - Case Study of Three Selected Destilleries
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 25. 01. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem práce je probádat zatím jen okrajově popsanou éru dobového marketingu a poskytnout odpověď na otázku, zda se v komunikaci směrem k zákazníkovi projevoval strach z nového třídního rozdělení. Vycházím z předpokladu, ...
The aim of the thesis is to explore the so far only marginally described era of marketing and to provide an answer to the question if the fear of the new class division was manifested in communication towards the customer. ...
The aim of the thesis is to explore the so far only marginally described era of marketing and to provide an answer to the question if the fear of the new class division was manifested in communication towards the customer. ...
Srovnání strategické komunikace vesmírných agentur NASA a ESA
Comparison of NASA and ESA strategic communications
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poliaková, Karolína
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis deals with the differences in communication between the American space agency NASA and its European counterpart ESA. The theoretical part focuses on the communication of astronomy, historical development of ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Tato diplomová práce se zabývá rozdíly v komunikaci mezi americkou vesmírnou agenturou NASA a jejím evropským protějškem ESA. Teoretická část se zaměřuje na komunikaci astronomie, historický vývoj agentur, a spolupráce s ...
Komunikační prostředky módy a módních vlivů v Anglii přelomu 18. a 19.století
The Means and Influences of Communication in Fashion in 18th and 19th Century England
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master's thesis is set to analyze communication tools of fashion in Great Britain in the 18th and 19th century. It studies the meanings, symbolisms, and communication tools of fashion, primarily in the context of the ...
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů módy ve Velké Británii 18. a 19. století. Studuje její významy, symboliku a nástroje komunikace především aristokracie a královské rodiny Velké Británie za pomoci ...
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačních nástrojů módy ve Velké Británii 18. a 19. století. Studuje její významy, symboliku a nástroje komunikace především aristokracie a královské rodiny Velké Británie za pomoci ...
Školní stravování v kontextu strategické komunikace
School feeding in the context of strategic communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master's thesis deals with the challenges of the school meal system in the Czech Republic within the context of strategic communication. It illuminates the current issues of the school meal system, situating them ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou systému školního stravování v České republice v kontextu strategické komunikace. Tato práce osvětluje aktuální problematiku školního stravování, zasazuje ji do kontextu strategické ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou systému školního stravování v České republice v kontextu strategické komunikace. Tato práce osvětluje aktuální problematiku školního stravování, zasazuje ji do kontextu strategické ...
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Comparison of the effectivness of storytelling and hard-sell formats in digital performance campaigns in the META social networking enviroment on the example of the Czech brand Jíme zdravě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Báča, Ladislav
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis examines one segment of digital marketing and focuses on performance campaigns in the META social networking environment. These differ from other digital channels in their format, environment but also in their ...
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a ...
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a ...
Percepce udržitelné módy generace Y v České a Rakouské republice
Generation Y and Its Perception of Sustainable Fashion within Czech and Austrian Culture
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis analyzes millennials' perception of sustainable fashion in two Central European countries - the Czech Republic and Austria. The main goal is to observe how millennials regard sustainable fashion, what ...
Tato diplomová práce řeší vztah mileniálů k udržitelné módě napříč dvěma středoevropskými státy - Českou republikou a Rakouskem. Cílem je zjistit, jak přistupují k udržitelné módě, co je ovlivňuje v nákupu udržitelné módy ...
Tato diplomová práce řeší vztah mileniálů k udržitelné módě napříč dvěma středoevropskými státy - Českou republikou a Rakouskem. Cílem je zjistit, jak přistupují k udržitelné módě, co je ovlivňuje v nákupu udržitelné módy ...