Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů se zabývá významem patriotismu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jak důležitá je pro Čechy a Francouze ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích
The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích" pojednává o využívání sociálních sítí pro komunikaci vládních institucí s veřejností. První část práce uplatnění na sociálních sítích. Na základě ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
Adaptace českých podniků zahraničního obchodu na situaci po roce 1989
Adaptation of "enterprises of foreign trades" (PZO) to situation after 1989 revolution in Czechoslovakia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis follows the apdaptation process of Enterprises of foreign trades (PZO) on the market changes after the year 1989. The purpose of this work was to describe the structure and operation aktivity of said ...
Tato bakalářská práce se zabývá adaptací podniků zahraničního obchodu na proměny trhu po roce 1989. Cílem bylo popsat strukturu těchto podniků a nadřazených organizací a jejich fungování před rokem 1989 a následně popsat ...
Tato bakalářská práce se zabývá adaptací podniků zahraničního obchodu na proměny trhu po roce 1989. Cílem bylo popsat strukturu těchto podniků a nadřazených organizací a jejich fungování před rokem 1989 a následně popsat ...
Postoje Generace Z k luxusním módním značkám na území České republiky
The Generation Z Attitudes to Luxury Fashion Brands in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen