Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 92
Inovativní přístupy a specifika zaváděcí marketigové komunikace nových filmových distribučních společností v České republice
Innovative Approches and Specifics of the loading Makreting Communication of New Film distribution Companies in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šobr, Michal
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Tvorba sociální reklamy se zaměřením na Kampaň Besip smrt se nepoutá
Advertisment in social makrketing with Focus on a Besip Campaign "smrt se nepoutá"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Vojtěch
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Brand building - budování značky : výklad pojmu
Brand building : the explanation of the term
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis, called "Brand Building: The Explanation of the Term" examines the definitions and different opinions on the subject of Brand Building. This bachelor thesis consists of two main parts. The ...
Prezentace značky Škoda auto se zaměřením na model Roomster v roce 2006
Brand Škoda auto-Integrated markrting communication focused on model Roomster in 2006
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Zavádění značky Pardál v České republice v roce 2007
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Reklamní aktivity firem propagujících doplňky stravy v kontextu právní úpravy reklamy v České republice
Promotional activites of companies promoting nutrional supplements in the context of legal regulation of advertising in the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis is focused on the legal and ethical side of advertising of nutritional supplements. In the first (theoretical) part, the thesis covers the definition of advertising, theoretical conception of the ...
Podpora zaměstnávání lidí s mentálním postižením. Kampaň "Zaměstnanec s mentálním postižením? Zkuste to!"
Information Capaign for Inclusion Mentally Challenged Persons on a Open Labour Market "Mentally-Challenged Emploee? Try it!"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježek, Jiří
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Přeměna značky mobilního operátora Oskar ve Vodafone
The rebranding process of mobile telecommunications company Oskar to Vodafone
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Americká meziválečná reklamní fotografie v tvorbě Edwarda Steichena
American advetising photography in Edward Steichen's work between the wars
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Současný český cause-related marketing v zrcadle dvou projektů společnosti Opavia, a.s.
Current Czech Cause-Related Marketing in a Mirror of Two Projects of Opavia, a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen