Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Propagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Research: Generation Zs attitudes towards fast fashion industry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the analysis of the complex relationship between representatives of Generation Z and fast fashion chains. Its goal is to define the basic aspects of the purchasing relationship with the ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this bachelor thesis on the topic "Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles" is to describe and analyze the change of corporate identity and evaluate the effects of this change on the operation ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
Populismus a přesvědčovací propaganda v českém stranickém systému
Populism and persuasive propaganda in Czech party system
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis aims to study populist statements that appear in the advertising campaigns of political parties during the pre-election period. The main idea is to examine the discourse of this phenomenon during ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Marketingová komunikace značky BMW v České republice mezi lety 2015-2016
Marketing communication of the brand BMW in the Czech Republic between years 2015-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace BMW v České republice mezi lety 2015 - 2016. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Communication Strategy of Reebok from 2016 to Present
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016-2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice
Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 22. 01. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Thesis Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic focuses on the interpretation of retromarketing, its current use on an example ...
Práce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, ...
Práce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, ...
Politické instituty v České republice - politická komunikace a manažerský vztah s mateřskými subjekty
Political institutes in the Czech Republic - political communication and managerial relationship with parent subjects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 11. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis examines the managerial relationship of selected political institutes in the Czech Republic with their parent entities from the perspective of political management theory, specifically through the function of ...
Tato práce zkoumá manažerský vztah vybraných politických institutů v České republice s jejich mateřskými subjekty z hlediska teorie politického managementu, konkrétně skrze funkci politického plánování. Dále na tento vztah ...
Tato práce zkoumá manažerský vztah vybraných politických institutů v České republice s jejich mateřskými subjekty z hlediska teorie politického managementu, konkrétně skrze funkci politického plánování. Dále na tento vztah ...
Jak proměnila pandemie Covid-19 komunikaci vysokých škol v České republice?
How has the Covid-19 pandemic changed the communication of universities in The Czech Republic?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis aims to analyse the development of communication of public universities in the Czech Republic over the years. The thesis focuses on the period before the Covid-19 pandemic, during the pandemic and then ...
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v ...
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v ...