Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
CSR activities of Tesco Stores Czech Republic a.s. in 2009-2010
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ...
2 Abstract The thesis focuses on social responsible activities of Tesco Stores Czech Republic in 2009 - 2010, puts them into context of marketing communication and analyses them, using three basic pillars of CSR - economic, ...
2 Abstract The thesis focuses on social responsible activities of Tesco Stores Czech Republic in 2009 - 2010, puts them into context of marketing communication and analyses them, using three basic pillars of CSR - economic, ...
Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro
Brand Audit as a tool for identifying brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Brand Audit jako nástroj identifikace současné pozice značky na trhu na příkladu značky Alpine Pro se zabývá vyhodnocováním pozice značky na trhu v procesu strategického řízení značky. V první části ...
The bachelor thesis Brand Audit as a tool for identifying a brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro analyses positioning of a brand in the market in the process of strategic brand ...
The bachelor thesis Brand Audit as a tool for identifying a brand's current position in the market with an example of the brand Alpine Pro analyses positioning of a brand in the market in the process of strategic brand ...
Módní bloggeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Fashion bloggers from the view of the personal branding and their role of opinion leaders
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...
Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
The use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen ...
The thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation ...
The thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation ...
Obey: Umění, či propaganda?
Obey: Art or Propaganda?
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je studium komunikace, respektive komunikace jako společenského fenoménu. Nejdříve se čtenář v textu seznámí s podstatou a základní úlohou komunikace, faktem, že funguje jako prostředek ...
The subject of this thesis is the study of communication, precisely a communication as a social phenomenon. Firstly, a reader will be acquainted with the nature and the fundamental role of communication, with the fact that ...
The subject of this thesis is the study of communication, precisely a communication as a social phenomenon. Firstly, a reader will be acquainted with the nature and the fundamental role of communication, with the fact that ...