Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců" se věnuje fenoménu využívání sociální sítě Facebook jako nástroje marketingového mixu obchodních řetězců v České republice pro ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
Trendy v marketingu počítačových her
Trends in marketing of computer games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o marketingu počítačových her se zaměřením na marketingovou komunikaci. V současné době je herní trh přesycen a společnosti hledají cesty, jak vyniknout a zaujmout veřejnost. Práce se ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
Analýza vnímání kampaně "Měníme letiště pro vás" Letiště Václav Havla Praha
Analysis of the perception of the "Changing the airport for you" campaign carried out by Vaclav Havel Airport Prague
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13
Communication activities of music festival Colours of Ostrava between 20018-13
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komunikační aktivity hudebního festivalu Colours of Ostrava v letech 2008-13" se zabývá analýzou marketingové strategie, marketingového mixu a komunikačního mixu konkrétního hudebního festivalu ...
The bachelor thesis "Communication activities of the Colours of Ostrava Music Festival 2008-13" analyses the marketing strategy, the marketing mix and the communication mix of the particular music festival in the ...
The bachelor thesis "Communication activities of the Colours of Ostrava Music Festival 2008-13" analyses the marketing strategy, the marketing mix and the communication mix of the particular music festival in the ...
Komunikační strategie značky ODIVI
Communication strategy of the brand ODIVI
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis "Communication strategy of the brand ODIVI" analyses marketing-orientated communication of this well-known brand, which was founded by Czech fashion designer Iva Burkertová. In the first ...