Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Sociálně - ekonomické postavení učitelů v České republice
Socially economic status of teachers in Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Milena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 12. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá současným sociálně-ekonomickým postavením učitelů v České republice, je zaměřena především na učitele ze základních škol. Nejprve je vymezen pojem učitel, následuje charakteristika učitelské ...
Thesis deals with the curent social-economic status of teachers in Czech Republic, is aimed primary at teachers of primary schools. First defined the koncept of teachers, followed by characterization of the teaching ...
Thesis deals with the curent social-economic status of teachers in Czech Republic, is aimed primary at teachers of primary schools. First defined the koncept of teachers, followed by characterization of the teaching ...
Princip individualizace v hodnocení žáků na 1. stupni základních škol
Principle of individualizion in evaluation process at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce má teoreticko-praktický charakter. V teoretické části shromažďuji poznatky o vymezení pojmu hodnocení, školním hodnocení, o formách, funkcích a typech hodnocení. Dále se zmiňuji o sebehodnocení, portfoliu ...
This thesis has theoretical and practicalcharacter. In the theoretical part, I accumulate knowledge about the definition of assessment and school evaluation forms, functions and types of assessment. Then I mention ...
This thesis has theoretical and practicalcharacter. In the theoretical part, I accumulate knowledge about the definition of assessment and school evaluation forms, functions and types of assessment. Then I mention ...