Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Přístup učitele k jazykové a situační rovině matematické slovní úlohy
Teacher's approach to language and situational context of mathematical word problem
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlíčková, Radka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The focus of this thesis is to investigate how the elementary school teachers work with mathematical word problem from the perspective of language and situational-contextual level of word problem. Furthermore it is focused ...
Cílem této práce je prozkoumat, jak pracují učitelé na 1. stupni ZŠ se slovní úlohou z pohledu jazykové a situačně-kontextové roviny úlohy. Dále se práce zaměřuje na přístupy učitelů k práci se slovní úlohou a identifikaci ...
Cílem této práce je prozkoumat, jak pracují učitelé na 1. stupni ZŠ se slovní úlohou z pohledu jazykové a situačně-kontextové roviny úlohy. Dále se práce zaměřuje na přístupy učitelů k práci se slovní úlohou a identifikaci ...
Komparace řešitelských strategií matematických úloh žáků 1. st. ZŠ
Comparison of mathematical problem solving strategies of primary school pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je popsat úlohu pojetí výuky zejména v oblasti matematiky a porovnat řešitelské strategie matematických úloh žáků I. stupně ZŠ, jež jsou vedeni odlišnými přístupy. V teoretické části se zaměřuji ...
The aim of this dissertation is to describe the role of educational strategy especially in field of the teaching of mathematics and to compare the mathematical problem solving strategies of primary school pupils which are ...
The aim of this dissertation is to describe the role of educational strategy especially in field of the teaching of mathematics and to compare the mathematical problem solving strategies of primary school pupils which are ...