Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Profesní autonomie učitelů a ředitelů v současné Číně
Autonomy of directors and teachers in the current Chinese educational system
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Voda, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 02. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce představuje současný čínský vzdělávací systém nejenom jako celek, ale současně analyzuje i jednotlivé stupně řízení, s cílenou orientací na profesní autonomii ředitelů a učitelů školských zařízení. Stručně ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
This thesis looks at the Chinese educational system and the autonomy that directors and teachers share in the decision making process. It not only examines the educational system as a whole but analyses different levels ...
Psychosociální inhibitory syndromu vyhoření učitele v základním školství z pohledu poradenského psychologa
Psychosocial inhibitors of burnout syndrom teachers in primary education from pedagogical - psychological center psychologist perspective
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 01. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotation: This work si about burnout syndrome among teachers especially the second stage of basic education with a focus on Pilsen. Is principally engaged in psychosocial attributes that either enhance or inhibit symptoms ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...
Anotace: Tato práce pojednává o syndromu vyhoření u učitelů zejména druhého stupně základního školství se zaměřením na Plzeň. Zabývá se zejména psychosociálními atributy, které buď umocňují, nebo inhibují projevy vyhořívání ...