Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Problematika vztahu rodiny a mateřské školy
Issue of relationship between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vztahů rodiny a mateřské školy. Je zaměřena především na komunikaci, jejímž prostřednictvím dochází k vzájemným interakcím a budování vztahu mezi pedagogem a rodičem. Oba aktéři ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
Program rozvoje prorodinné citlivosti v mateřské škole
Development of pro-family sensitivity in kindergarden
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Názory rodičů, učitelů mateřských škol a pracovníků jeslí na možnost zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Názory rodičů, učitelů mateřských škol a personálu jeslí na možnost zařazení dvouletých dětí do mateřských škol" analyzuje specifika a problémy dnešních rodin s malými dětmi. Vymezuje pojem rané ...
1 ABSTRACT The diploma work titled "The parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools" analyzes the specifics and problems of today's families with ...
1 ABSTRACT The diploma work titled "The parents', teachers' and day care center staff view on possibility of placing two-year-old children in nursery schools" analyzes the specifics and problems of today's families with ...
Co tvoří obraz mateřské školy v očích rodičů
What forms the image of nursery school in the eyes of parents
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opravilová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The choice of a nursery school is a first life step into the society. A daily schedule, age composition of educationalists, size of the facility or reachability from home are some of many criteria influencing parent's ...
Výběr mateřské školy rodiči ovlivňuje první životní krok dítěte do světa společnosti. Výběr je ovlivněn mnoha kritérii, podle kterých rodiče vybírají mateřskou školu. Dle programu, věkového složení pedagogického sboru, ...
Výběr mateřské školy rodiči ovlivňuje první životní krok dítěte do světa společnosti. Výběr je ovlivněn mnoha kritérii, podle kterých rodiče vybírají mateřskou školu. Dle programu, věkového složení pedagogického sboru, ...
Proměny pojetí dítěte v dětství
Transformation of child and childhood
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opravilová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In the content of the dissertation we aim to think of the question if the changes in educational system do influenece the point of view on a child, childhood and child itself. The theoretical part is focused on the research ...
Obsahem diplomové práce je zamyšlení se nad otázkou, zda změny v edukačním systému vedou ke změnám v pohledu na dítě a dětství a nakonec i ke změnám samotného dítěte. Teoretická část je zaměřená na studium odborných, ...
Obsahem diplomové práce je zamyšlení se nad otázkou, zda změny v edukačním systému vedou ke změnám v pohledu na dítě a dětství a nakonec i ke změnám samotného dítěte. Teoretická část je zaměřená na studium odborných, ...