Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Recepce klasických tradic v tvorbě Československé/České televize Praha
Reception of classical culture in the Czechoslovak/Czech television of Prague created
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skopek, Robert
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 05. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na původní televizní dramatickou tvorbu domácích autorů, která vznikala ve výrobě Československé /České televize Praha a jejíž náměty vycházejí z dějin antického Řecka a Říma. Cílem je zmapovat tuto ...
This work focuses on original television dramatic production of domestic authors, which was created in The Czechoslovak/Czech Television of Prague, and which is based on themes related with the history of ancient Greece ...
This work focuses on original television dramatic production of domestic authors, which was created in The Czechoslovak/Czech Television of Prague, and which is based on themes related with the history of ancient Greece ...
Antičtí bohové v dnešní reklamě
Ancient Gods in Today's Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kepartová, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Resumé Tato bakalářská práce se zabývá vlivem antické mytologie na reklamu, konkrétně použitím jmen významných postav v názvech firem a zboží. Porovnává informace získané z internetových domén, portálů a z vyjádření firem ...
This bachelor thesis deals with ancient mythology influence on advertising specifically with usage of remarkable characters' names in titles of companies and products. It compares information gathered from internet domains, ...
This bachelor thesis deals with ancient mythology influence on advertising specifically with usage of remarkable characters' names in titles of companies and products. It compares information gathered from internet domains, ...