Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Lidské ne/výtvarné zásahy do krajiny
Humans no/creative interventions into Landscape
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 28. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce má charakter teoretické studie, se zaměřením na výtvarné aspekty tématu a jeho aplikaci v didaktické oblasti. Cílem práce bylo zaměřit se na lidské zásahy v krajině a přiblížit se pojmu "ne/výtvarnosti". ...
This Bachelor's thesis is intended to be a theoretical study focusing on the visually creative aspects of the topic and the application thereof in the field of teaching. The aim has been to examine human intervention in ...
This Bachelor's thesis is intended to be a theoretical study focusing on the visually creative aspects of the topic and the application thereof in the field of teaching. The aim has been to examine human intervention in ...
Stroj na pomezí života a umění
Machine on Borderland of Life and Art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pohyb a tanec jako fenomény (nejen) ve výtvarné výchově
Movement and dance as phenomenons (not only) in art education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Tělo jako znak kultury
Body as icon of culture
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šmíd, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 01. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Kynologický výcvik - zvíře a estetická funkce
Canine training - animal and aesthetic features
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kafková, Helena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 20. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen