Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Metody a formy vzdělávání nadaných žáků
Methods and Forms of Educating Gifted Students
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 29. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Methods and Forms of Educating Gifted Students AUTHOR: Zuzana Staňková DEPARTMENT: Department of Primary Education of the Faculty of Education of the Charles University in Prague SUPERVISOR: PaedDr. Nataša Mazáčová, ...
NÁZEV: Metody a formy vzdělávání nadaných žáků AUTOR: Zuzana Staňková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky PedF UK v Praze ŠKOLITEL: PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem této disertační práce je komplexně analyzovat ...
NÁZEV: Metody a formy vzdělávání nadaných žáků AUTOR: Zuzana Staňková KATEDRA: Katedra primární pedagogiky PedF UK v Praze ŠKOLITEL: PaedDr. Nataša Mazáčová, Ph.D. ABSTRAKT: Cílem této disertační práce je komplexně analyzovat ...
Implementace CLILu do výuky v primární škole
CLIL Implementation Into Primary School Teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: CLIL Implementation Into Primary School Teaching AUTHOR: PhDr. Petra Vallin DEPARTMENT: Department of Primary School Education, Faculty of Education, Charles University SUPERVISOR: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, ...
NÁZEV: Implementace CLILu do výuky v primární škole AUTORKA: PhDr. Petra Vallin KATEDRA: Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova ŠKOLITELKA: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: ...
NÁZEV: Implementace CLILu do výuky v primární škole AUTORKA: PhDr. Petra Vallin KATEDRA: Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova ŠKOLITELKA: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: ...
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Methodological Teaching Goals Of The Museum Education For Development Of The Cooperation Between Schools And Museums
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 10. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work presents a complex analysis of the methodological teaching goals with regard to the museum education, in the context of cooperation between schools and museums from the humanistic concept of education perspective. ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Účinnost metody tvůrčího psaní na rozvoj řečové dovednosti psaní v češtině jako cizím/druhém jazyku
Effectiveness of the Creative Writing Method to Develop Writing Skills in Czech as Foreign/Second Language
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Eva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 08. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This dissertation concentrates on the development of writing skills in learners of Czech as a foreign/second language at A2-B2 levels. It aims to determine whether creative writing has positive influence on linguistic and ...
Předložená disertační práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní u studentů češtiny jako cizího/druhého jazyka úrovně A2 až B2. Věnuje se otázce, zda může mít tvůrčí psaní pozitivní vliv na lingvistickou a diskursní ...
Předložená disertační práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní u studentů češtiny jako cizího/druhého jazyka úrovně A2 až B2. Věnuje se otázce, zda může mít tvůrčí psaní pozitivní vliv na lingvistickou a diskursní ...