Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Typologie určování počtu vybraných objektů u pětiletých dětí v závislosti na charakteru počítaných objektů
Determining the Number of Selected Objects for Five-Year Old Children in Connection with the Characte of the Selected Objects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu přirozeného čísla a zabývá se propedeutikou aritmetiky. Jedná se o přípravné aktivity, kdy se u 51etých dětí sleduje, zda je způsob určování počtu závislý na charakteru počítaných objektů. ...
The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on ...
The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on ...
Reakce pěti až šestiletých dětí na práci s možností v průběhu hry v mateřské škole
Reactions of Five- and Six-Year-Old Children to Work while Playing Games in a Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The work is focused on observing of child behaving when she or he has to choose from a lew possibilities offer and when the child is not given a notice about more options, when it depends on the child himself if it would ...
Bakalářská práce je zaměřena na sledování dětského uvažování o možnostech, o volbě z nabídky, která ale není dítěti nijak představena, a záleží pouze na dítěti samotném, jestli si jiných možností všimne a využije jich. V ...
Bakalářská práce je zaměřena na sledování dětského uvažování o možnostech, o volbě z nabídky, která ale není dítěti nijak představena, a záleží pouze na dítěti samotném, jestli si jiných možností všimne a využije jich. V ...
Komunikace prostřednictvím obrázku
Communication with the Use of Pictures
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses ...
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. ...
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. ...