Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Problematika tvorby školních vzdělávacích programů
Issue of creating school curriculum
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu, (dále jen ŠVP). Teoretická část se opírá o poznatky z oblasti systému kurikulárních dokumentů, metodiky tvorby ŠVP. Další část ...
1 ABSTRACT: This bachelor's work covers the issue of creating school curriculum (SC). The theoretical part proceeds from the system of curriculum documents and methodology of creating SC. The next part of this work deals ...
1 ABSTRACT: This bachelor's work covers the issue of creating school curriculum (SC). The theoretical part proceeds from the system of curriculum documents and methodology of creating SC. The next part of this work deals ...
Konstruktivizmus ve výuce názvosloví organické chemie
Constructivism in Organic Chemistry Nomenclature Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Názvosloví organických sloučenin je jedním ze základních stavebních kamenů výuky chemie. Poslední změnou prošlo v roce 1993. Z analýzy dostupných středoškolských učebnic chemie vyplynulo, že se názvosloví věnují velice ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...