Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 14
Možnosti rozvoje čtenářských strategií předvídání a vizualizace v mateřské škole
The possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Způsob zprostředkování problematiky jinakosti v mateřské škole metodou práce s knihou
The way of mediating the issue of otherness in kindergarten through the method of work with book
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Knihy nakladatelství Běžíliška a jejich využití k rozvoji čtenářství u dětí předškolního věku
The books of the publishing house Běžíliška and their use in development of reading in children of pre-school age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Bilingvní třídy na 1. stupni ZŠ pohledem rovného přístupu ke vzdělání. Případové studie.
Bilingual classes on primary level from the perspective of educational equity. Case studies.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Straková, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis compares learning conditions in bilingual and regular classrooms in two primary schools from the perspective of educational equity. The first chapter summarizes available information on bilingual classes ...
Diplomová práce srovnává podmínky vzdělávání v bilingvních a běžných třídách na 1. stupni dvou základních škol z pohledu rovného přístupu ke vzdělávání. První kapitola shrnuje dostupné informace o tom, jak bilingvní třídy ...
Diplomová práce srovnává podmínky vzdělávání v bilingvních a běžných třídách na 1. stupni dvou základních škol z pohledu rovného přístupu ke vzdělávání. První kapitola shrnuje dostupné informace o tom, jak bilingvní třídy ...
Postoje ke společnosti a škole u žáků ve středním odborném vzdělávání
Attitudes to Society and School of Students in Secondary Vocational Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT Tato práce se zabývá problematikou občanských postojů u žáků z učňovských oborů. Je podán přehled výzkumů z českého prostředí, který ukázal, že žáci těchto oborů se umisťují na spodních příčkách mezinárodních a ...
The thesis focuses on the issue of civic attitudes adopted by students of vocational schools. The author presents an overview of previous Czech research which shows that students of vocational schools are placed at the ...
The thesis focuses on the issue of civic attitudes adopted by students of vocational schools. The author presents an overview of previous Czech research which shows that students of vocational schools are placed at the ...
Vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1 v české základní škole: případová studie
Educational proces in case of pupils with different mother tongue on level A1 at primary school in the Czech Republic: a case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My thesis is aimed at the process of teaching the Czech language for pupils with different mother tongues at the level A1, so the aim of this thesis was to describe the approaches to the educational process at two primary ...
Diplomová práce se zabývá procesem výuky češtiny žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1. Cílem této diplomové práce bylo zmapování přístupu k této problematice na dvou základních školách. Pro zpracování empirické ...
Diplomová práce se zabývá procesem výuky češtiny žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1. Cílem této diplomové práce bylo zmapování přístupu k této problematice na dvou základních školách. Pro zpracování empirické ...
Práce s knihou v mateřské škole formou nedokončených příběhů
Working with the book in kindergarten by unfinished stories
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Přiřazování učitelů do tříd v základní škole
Assigning teachers into classrooms in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se věnuje tématice přiřazování učitele do tříd na prvním stupni základní školy. Učitel hraje klíčovou roli ve vzdělávání žáků. V obecném povědomí figuruje pojem "štěstí na učitele", přičemž jednotliví aktéři si takové ...
The study is devoted to assigning teachers into classrooms at primary school. Teacher is important player in education. In general awareness is known term "good teacher by lucky chance", but different participants have ...
The study is devoted to assigning teachers into classrooms at primary school. Teacher is important player in education. In general awareness is known term "good teacher by lucky chance", but different participants have ...
Práce s literárním příběhem v mateřské škole: Buddhovy pohádky
Work with a literary story in kindergarden: Buddhas's fairy tales
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ
Application of a portfolio for the third-year primary pupils self-evaluation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...