Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Online hra LandYOUs jako prostředek rozvoje přírodovědné gramotnosti žáků základních škol
Online game LandYOUs as a means of developing science literacy for elementary school pupils
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití senzorické analýzy v edukačních experimentech
Use of Sensory Analysis in Educational Experiments
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vybrané metody plynové chromatografie v laboratoři organické chemie
Selected gas-chromatography methods in organic chemistry laboratory course
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čapek Adamec, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Chemie jako součást integrované výuky přírodovědných předmětů v 6. ročníku základní školy
Chemistry as part of integrated science education at 6th grade of elementary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 06. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Problematika tvorby školních vzdělávacích programů
Issue of creating school curriculum
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu, (dále jen ŠVP). Teoretická část se opírá o poznatky z oblasti systému kurikulárních dokumentů, metodiky tvorby ŠVP. Další část ...
1 ABSTRACT: This bachelor's work covers the issue of creating school curriculum (SC). The theoretical part proceeds from the system of curriculum documents and methodology of creating SC. The next part of this work deals ...
1 ABSTRACT: This bachelor's work covers the issue of creating school curriculum (SC). The theoretical part proceeds from the system of curriculum documents and methodology of creating SC. The next part of this work deals ...
Konstruktivizmus ve výuce názvosloví organické chemie
Constructivism in Organic Chemistry Nomenclature Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Názvosloví organických sloučenin je jedním ze základních stavebních kamenů výuky chemie. Poslední změnou prošlo v roce 1993. Z analýzy dostupných středoškolských učebnic chemie vyplynulo, že se názvosloví věnují velice ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...
Organic chemistry nomenklature is one of the most importatnt matter of chemistry education. Its last change occured in 1993. The available high school chemistry textbooks, which have been analized, deal with nomenclature ...
Výuka chemie jako všeobecně vzdělávacího předmětu ve Slovinsku
Teaching chemistry as a general education subject in Slovenia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 23. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce zkoumá slovinský vzdělávací systém se zaměřením na výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu. Analyzuje obsah chemického kurikula pro žáky základních škol a gymnázií, s důrazem nejen na kurikulární ...
The bachelor thesis examines the Slovenian education system with a focus on chemistry teaching as a general education subject. The theoretical part analyses the content of the chemistry curriculum for students in primary ...
The bachelor thesis examines the Slovenian education system with a focus on chemistry teaching as a general education subject. The theoretical part analyses the content of the chemistry curriculum for students in primary ...