Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Děti z dětských domovů a jejich začlenění do třídní skupiny
Children from orphanages and their integration into the class group
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valentová, Lidmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 09. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotace: Diplomová práce s názvem Děti z dětských domovů a jejich začlenění do třídní skupiny je zaměřena na problematiku přijímání role žáka u dětí z dětských domovů integrovaných do běžných základních škol. Diplomová ...
Annotation: The thesis name The children from orphanages and their integration into the class group is focused on taking the role of student by children from orphanages. The thesis is divided into a theoretical, methodological ...
Annotation: The thesis name The children from orphanages and their integration into the class group is focused on taking the role of student by children from orphanages. The thesis is divided into a theoretical, methodological ...
Distanční výuka z pohledu jedné rodiny
Distance learning in one family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 08. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce si klade za cíl podívat se na nový fenomén dnešní doby - distanční výuku, kterou byla nahrazena běžná prezenční forma vzdělávání v rámci protiepidemických opatření, z pohledu jedné vybrané rodiny. V teoretické ...
This work aims to look at a new phenomenon of today - distance learning, which has replaced the common full-time form of education in anti-epidemic measures, from the perspective of one selected family. The theoretical ...
This work aims to look at a new phenomenon of today - distance learning, which has replaced the common full-time form of education in anti-epidemic measures, from the perspective of one selected family. The theoretical ...
Spolupráce školního psychologa s rodiči
School psychologist and parents collaboration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 07. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rodinné rituály s tématikou školy
Family rituals with the theme of school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na rodinné rituály, které se dotýkají školy a školního prostředí. V teoretické části nejprve čtenáři přibližuje, co je obecněji rituály myšleno. Seznamuje s vymezeními rituálů různými autory a ...
The diploma thesis is focused on family rituals that affect schools and school environment. A theoretical part deals with a general meaning of rituals. Besides, it gives an introduction to definitions of rituals by various ...
The diploma thesis is focused on family rituals that affect schools and school environment. A theoretical part deals with a general meaning of rituals. Besides, it gives an introduction to definitions of rituals by various ...
Interakce vyučujících a rodičů v kontextu školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků
Interaction of teachers and parents in the context of school success and unsuccess
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 02. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Resilience rodin dětí s poruchou autistického spektra
Family Resiliency of Children with Autism Spectrum Disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to research the area of family resiliency of children with autism spectrum disorder. The theoretical part deals with the resiliency phenomenon in general, stressful situations and strategies ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast resilience rodin dětí s poruchou autistického spektra. Teoretická část se nejprve zabývá fenoménem resilience jako takové, zátěžovými situacemi a strategiemi jejich zvládání ...
Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast resilience rodin dětí s poruchou autistického spektra. Teoretická část se nejprve zabývá fenoménem resilience jako takové, zátěžovými situacemi a strategiemi jejich zvládání ...
Komunikace mezi vyučujícími a rodiči
Collaboration of teachers and parents
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je komunikace mezi vyučujícím a rodičem a spolupráce při této komunikaci s vedením školy. Výzkum se uskutečnil ve dvou pražských školách, na střední škole a vyšším gymnáziu. Pro analýzu jsem ...
The subject of this thesis is teacher-parent communication and cooperation with school management within this communication. The research took place in two Prague schools, high school and grammar school. Qualitative methods ...
The subject of this thesis is teacher-parent communication and cooperation with school management within this communication. The research took place in two Prague schools, high school and grammar school. Qualitative methods ...
Vztah dítě s ADHD a jeho rodiny ke škole
Relationship of a child with ADHD and his family to school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vztahem dítěte s ADHD a jeho rodiny ke škole. Cílem bylo zjistit, co je pro rodiče a děti nejdůležitější a co nejvíce ovlivňuje vztah a postoj dítěte a jeho rodiny ke škole. Teoretická část popisuje, jakým ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
Konflikt dvou rolí. Problematika dvojí role - rodič jako učitel
Conflict of two roles. The issue of a dual role - parent as a teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 17. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem práce je problematika dvou rolí - role u1itele a role rodi1e. Cílem práce je zmapování hlavních klí1ových oblastí vyplývajících z problematiky konfliktu dvou rolí rodi1-u1itel. Empirická 1ást práce se tedy snaží ...
RESUMÉ The topic of this thesis is the issue of two roles - a role of a teacher and a parent. The goal of the thesis is to research the main key features arising from the issue of the conflict of dual role of a parent and ...
RESUMÉ The topic of this thesis is the issue of two roles - a role of a teacher and a parent. The goal of the thesis is to research the main key features arising from the issue of the conflict of dual role of a parent and ...
Matky a otcové v komunikaci se školou
Mothers and fathers in communication with school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá zapojením otců a matek do komunikace se školou. První část práce je věnovaná teoretickým poznatkům z oblasti vztahů rodiny a školy. V úvodu se snažíme přiblížit pojmy komunikace, interakce a socializace. ...
The bachelor thesis deals with the involvement of fathers and mothers in communication with the school. The first part is devoted to the theoretical knowledge of the relationship between family and school. In the introduction, ...
The bachelor thesis deals with the involvement of fathers and mothers in communication with the school. The first part is devoted to the theoretical knowledge of the relationship between family and school. In the introduction, ...