Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Kreativita učitele v edukačním procesu na základní škole praktické
Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 10. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Kreativita učitele v edukačním procesu na základní škole praktické se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti u žáků na základní škole praktické pomocí dílny čtení. Práce je rozdělena na dvě části. První ...
The Diploma Thesis Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities deals with the development of reading skills and competency of students through the ...
The Diploma Thesis Teacher's Creativity in the Educational process at Primary School for Students with Mild Intellectual Disabilities deals with the development of reading skills and competency of students through the ...
Nadaný žák a jeho začlenění do kolektivu třídy
Gifted student, and its integration into the classroom collective
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit čtenáře se začleněním nadaného dítěte do kolektivu třídy. Teoretická část se zaměřuje na identifikaci nadaných dětí, jejich chování mezi vrstevníky a role ve skupinách. Dále se zabývá ...
The main goal of this thesis is to familiarize the reader with the inclusion of the gifted child into the classroom collective. The theoretical part focuses on the identification of gifted children, their behavior among ...
The main goal of this thesis is to familiarize the reader with the inclusion of the gifted child into the classroom collective. The theoretical part focuses on the identification of gifted children, their behavior among ...