Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Čtenářské strategie v rozvoji čtenářské pregramotnosti: případová studie na české a slovenské škole
Reading strategies that promote an understanding of texts in nursery school: case study of Czech and Slovakia nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the Master's thesis was to evaluate the level of access of kindergartens in the Czech Republic and Slovakia to the development of reading literacy, and the concrete use of reader strategies by nursery teachers. ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Případová studie venkovské základní školy
Case study of the rural basic school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this master's thesis is to demonstrate the relationship between the behaviour and the organisation of a middle- sized village combined primary and lower secondary school and the choices parents make. This study ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...
Cílem diplomové práce je zmapovat vztah mezi chováním a organizací středně velké venkovské základní školy a rozhodováním rodičů. Práce se zabývá vývojem strategie školy v závislosti na vnějších a vnitřních podmínkách. Druhá ...