Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Empatie učitele v pedagogické teorii a praxi
Empathy of Teacher in Educational Theory and Practice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the theme of empathy of teacher in educational theory and teaching practice. Its objective is to bring on an analysis of major Czech and foreign educational theories an overview of empathy as specific ...
Práce se zabývá tematikou empatie učitele v pedagogických teoriích i školní praxi. Jejím cílem je na základě analýzy významných českých a zahraničních pedagogických teorií podat přehled o empatii jako specifické schopnosti ...
Práce se zabývá tematikou empatie učitele v pedagogických teoriích i školní praxi. Jejím cílem je na základě analýzy významných českých a zahraničních pedagogických teorií podat přehled o empatii jako specifické schopnosti ...
Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži
Origin and historical development of the First Constitutional Elementary School in Central Europe at the František Hamza Sanatorium in Luže
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Origin and historical development of the First Constitutional Elementary School in Central Europe at the František Hamza Sanatorium in Luže AUTHOR: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRACT The aim of the thesis is based on ...
NÁZEV: Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži AUTORKA: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRAKT Cílem rigorózní práce je na základě archivních pramenů a literatury ...
NÁZEV: Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži AUTORKA: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRAKT Cílem rigorózní práce je na základě archivních pramenů a literatury ...
Hodnoty jako pedagogický problém
Values as a pedagogical problem
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 22. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
Školní hodnocení žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání
School assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis contains school assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education. It partly deals with European trends in education. In addition to theoretical basis the thesis is based ...
Rigorózní práce se zabývá školním hodnocením žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání. Dále se zabývá evropskými trendy ve vzdělávání. Kromě teoretických podkladů se opírá o výsledky šetření ...
Rigorózní práce se zabývá školním hodnocením žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání. Dále se zabývá evropskými trendy ve vzdělávání. Kromě teoretických podkladů se opírá o výsledky šetření ...
Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students.
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students. AUTHOR: Mgr. Erika Bartová DEPARTMENT: Department of Special Education ABSTRACT: The work is dedicated to education of ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje ...
Evaluace učitele
Teacher Evaluation
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 28. 06. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Teacher Evaluation AUTHOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda DEPARTMENT: Primary Education SUPERVISOR: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstract: This dissertation thesis deals with the evaluation of teachers in the context ...
NÁZEV: Evaluace učitele AUTOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda KATEDRA: Katedra Primární pedagogiky ŠKOLITEL: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje evaluaci učitelů v kontextu českého školství. ...
NÁZEV: Evaluace učitele AUTOR: Mgr., Bc. Jiří Trunda KATEDRA: Katedra Primární pedagogiky ŠKOLITEL: prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. Abstrakt: Předkládaná práce se věnuje evaluaci učitelů v kontextu českého školství. ...
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Methodological Teaching Goals Of The Museum Education For Development Of The Cooperation Between Schools And Museums
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 10. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work presents a complex analysis of the methodological teaching goals with regard to the museum education, in the context of cooperation between schools and museums from the humanistic concept of education perspective. ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Jan Kapistrán Vyskočil a jeho dílo
Jan Kapistrán Vyskočil and his Work
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Míšková, Alena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 05. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1. ABSTRACT Author's name: Mgr. Václav Čada School: Charles University, Prague - Faculty of Education History and History Didactics Dept. Program: Pedagogy for primary and secondary school, HISTORY - SOCIAL SCIENCES Title: ...
1. ANOTACE Jméno autora: Mgr. Václav Čada Instituce: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta Katedra dějin a didaktiky dějepisu Obor: Učitelství pro ZŠ a SŠ, DĚJEPIS - SPOLEČENSKÉ VĚDY Název práce: Jan Kapistrán ...
1. ANOTACE Jméno autora: Mgr. Václav Čada Instituce: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta Katedra dějin a didaktiky dějepisu Obor: Učitelství pro ZŠ a SŠ, DĚJEPIS - SPOLEČENSKÉ VĚDY Název práce: Jan Kapistrán ...
Syndrom vyhoření učitelů v kontextu pomáhajících profesí
Teacher burnout syndrome in the context of helping professions
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 06. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Pedagogičtí pracovníci patří k profesi, která je nejvíce zatížena stresem a syndromem vyhoření. Aby se mohly symptomy, které vedou k syndromu vyhoření, eliminovat, je nutný správný a včasný zásah vedoucího pracovníka, tedy ...
Pedagogical staff is one of the most burdened professions of stress and burnout syndrome. In order to eliminate the symptoms leading to the burnout syndrome, the correct and timely intervention of the manager, as the ...
Pedagogical staff is one of the most burdened professions of stress and burnout syndrome. In order to eliminate the symptoms leading to the burnout syndrome, the correct and timely intervention of the manager, as the ...
Hodnotící kompetence učitele na 1. stupni základní školy se zaměřením na sebehodnocení žáků
The teacher's assessment competence at primary school with a focus on self - assessment of Pupils
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 02. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce poukazuje na problematiku školního hodnocení. Zaměřuje se na kompetenci učitele 1. stupně ZŠ k rozvoji sebehodnocení žáků. Cílem je vymezit a popsat problematiku hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...