Školní hodnocení žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání
School assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education
rigorózní práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45654Identifikátory
SIS: 124915
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Oponent práce
Linková, Marie
Kropáčková, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
6. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Hodnocení, žák, učitel, primární vzdělávání, Česká republika, Anglie, evropské trendy, spolužáci, rodiče, testy, postojeKlíčová slova (anglicky)
Assessment, pupil, teacher, primary education, Czech Republic, England, European trends, schoolmates, parents, tests, attitudesRigorózní práce se zabývá školním hodnocením žáků v České republice a v Anglii se zaměřením na primární vzdělávání. Dále se zabývá evropskými trendy ve vzdělávání. Kromě teoretických podkladů se opírá o výsledky šetření provedených v obou zemích, které následně analyzuje. Šetření se zabývá postoji žáků, jejich rodičů a učitelů ke školnímu hodnocení.
This thesis contains school assessment of pupils in the Czech Republic and England with focus on primary education. It partly deals with European trends in education. In addition to theoretical basis the thesis is based on the results of analyzed research carried out in both countries. It consists from attitudes of pupils, their parents and teachers to school assessment.