Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role played by the teacher in the education of pupils growing up in conditions of social exclusion. The aim of the thesis is to understand the relationship between elementary school and the education ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Dítě s autismem v mateřské škole v kontextu inkluzivního vzdělávání
Child with autism in the context of inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou začleňování dětí s autismem do předškolního vzdělávání. Popisuje pojem autismus a jeho specifika, které se mohou výrazně projevit při zařazování dětí do společného vzdělávání ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Podpora zdraví na vybraných typech základních škol
Healt promotion at different types of primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Přátelství jako součást sociální integrace mladistvých s dětskou mozkovou obrnou
Friendship as a part of social integration od young people with Cerebral palsy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Odrazy myšlenek na podporu dětí s postižením v díle profesora Čády a jeho přesah do současné speciální pedagogiky
Reflections of ideas to support children with disabilities in the thesis of František Čáda and Its overlap with the current special education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce je zjištění míry přínosu významné osobnosti profesora Františka Čády pro formování české speciální pedagogiky v kontextu 20. století s přesahem do současnosti. Snahou je na základě zpracovaných archivních ...
Anotation The aim of thesis is to measure the contribution of prominent professor František Čáda for the formation of Czech special education in the context of 20th century to the present overlap. The effort is based on ...
Anotation The aim of thesis is to measure the contribution of prominent professor František Čáda for the formation of Czech special education in the context of 20th century to the present overlap. The effort is based on ...
Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením
Conditions of integration to basic school for hard visually handicapped child
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Podmínky integrace do základní školy dítěte s těžkým zrakovým postižením. AUTOR: Martina Homutová KATEDRA (ÚSTAV): Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská ...
TITLE: Terms on the integration of children with visual impairment into the primary school. AUTHOR: Martina Homutová DEPARTMENT: Department of special pedagogy SUPERVISOR: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRACT: Bachelor ...
TITLE: Terms on the integration of children with visual impairment into the primary school. AUTHOR: Martina Homutová DEPARTMENT: Department of special pedagogy SUPERVISOR: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRACT: Bachelor ...
Skauting pro všechny (se zaměřením na děti se sluchovým postižením)
Scouting for Everyone (focused on the children with hearing impariment)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen