Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Proceedings of the adaptation process of preschool children on entry into primary education, possible problems and their prevention
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je ...
The aim of my thesis was to compare the attitudes of school management to ensure smooth transfer of children from pre-school to primary education, and to compare these approaches in urban and rural schools. The work consists ...
The aim of my thesis was to compare the attitudes of school management to ensure smooth transfer of children from pre-school to primary education, and to compare these approaches in urban and rural schools. The work consists ...
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Mentoring in the Nursery School as a Way to the Learning Organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
Řízení adaptačního procesu dětí předškolního věku při vstupu do základního vzdělávání, možné problémy a jejich prevence
Proceedings of the adaptation process of preschool children on entry into primary education, possible problems and their prevention
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce bylo komparovat přístupy managementu škol k zajištění bezproblémového přestupu dětí z předškolního do základního vzdělávání, a tyto přístupy komparovat ve školách městských a venkovských. Práce je ...
The aim of my thesis was to compare the attitudes of school management to ensure smooth transfer of children from pre-school to primary education, and to compare these approaches in urban and rural schools. The work consists ...
The aim of my thesis was to compare the attitudes of school management to ensure smooth transfer of children from pre-school to primary education, and to compare these approaches in urban and rural schools. The work consists ...