Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Utváření představ a osvojování vybraných konceptů používaných při sestavování programů s testovacími podmínkami na 1. stupni ZŠ
Examining the formation of ideas and learning about some programming concepts in the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis maps pupils' understanding about a functional principle of using commands along with testing conditions (IF, IF - THEN, REPEAT - UNTIL, etc.) when creating algorithms. The main aim of the thesis is to ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Rozvoj algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy
The Development of Algorithmic Thinking among the Pupils of Lower Secondary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vaňková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem algoritmického myšlení u žáků druhého stupně základní školy jako jedné z jejich digitálních kompetencí. Zkoumá podstatu algoritmického myšlení v souvislosti s pojmem informatického myšlení ...
The diploma thesis deals with the development of algorithmic thinking among the lower-secondary students as one of their digital competences. It is based on the principle of algorithmic thinking related to the concept of ...
The diploma thesis deals with the development of algorithmic thinking among the lower-secondary students as one of their digital competences. It is based on the principle of algorithmic thinking related to the concept of ...
Rozvíjení informatického myšlení na 1. stupni ZŠ
Computational thinking development of pupils in the Early Years
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 14. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The master's thesis addresses the topic of developing computational thinking at the primary school. The theoretical part defines the fundamental concepts of computational thinking and its components, digital literacy. The ...
Diplomová práce se zabývá tématem rozvíjení informatického myšlení na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy informatického myšlení a jeho složky, digitální gramotnost, teoretická část ...
Diplomová práce se zabývá tématem rozvíjení informatického myšlení na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy informatického myšlení a jeho složky, digitální gramotnost, teoretická část ...
Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH
Some approaches to the conceptual development of the principles of computer programming in SCRATCH in primary and middle school aged pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ/nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH AUTOR: Bc. Hana Šandová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
Python - programovací jazyk pro výuku algoritmizace a programování
Python - a Programming Language for Algorithms and Programming Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce představuje programovací jazyk Python jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování. Pomocí průzkumu zkoumá vhodnost Pythonu pro tento účel. I na jeho základě konstatuje, že ho pro něj je možné použít. Popisuje ...
Podpora výuky programování na ZŠ
Programming at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 15. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá výukou programování na základních školách v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na mapování současného stavu výuky programování na základních školách. Dále jsou v práci mapovány ...
The diploma thesis deals with the teaching of programming at elementary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on mapping the current state of the teaching of programming at elementary ...
The diploma thesis deals with the teaching of programming at elementary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on mapping the current state of the teaching of programming at elementary ...
Výuka algoritmizace a programování se zaměřením na programovací jazyk Python
Algorithms and Programming Education with a focus on the programming language Python
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce zkoumá vhodnost použití programovacího jazyka Python v prostřední středních škol, používá jak kvantitativní, tak kvalitativní metody výzkumu, a konstatuje, že Python pro tento účel vhodný ve většině oblastí použití ...
The thesis researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable. The thesis also brings ...
The thesis researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable. The thesis also brings ...
Webová aplikace pro podporu výuky algoritmizace
A web application to support the teaching of algorithmization
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Josef
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 27. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen