Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Problematika falešného začátečníka ve výuce FJ jakožto cizího jazyka
The problematics of the false beginner in French as a foreign language learning/teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 12. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se bude zabývat speciálním problémem učení a výuky na úrovni falešného začátečníka francouzského jazyka. Text bude rozdělen do dvou částí, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části ...
This thesis will address the special problem of learning and teaching at the level of a false beginner in French. The text will be divided into two parts, a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, ...
This thesis will address the special problem of learning and teaching at the level of a false beginner in French. The text will be divided into two parts, a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, ...
Francouzské dějiny jako symbolický rámec pro výuku francouzské gramatiky
French history as a symbolic frame for teaching french grammar.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotační list Název diplomové práce: Francouzské dějiny jako symbolický rámec pro výuku francouzské gramatiky Klíčová slova: komiks, metody výuky jazyků, dějiny, francouzské dějiny, francouzská gramatika, mezipředmětové ...
Title of the thesis: French history as a symbolic frame for teaching french grammar. Keywords: comic, foreign language teaching methods, history, french history, french grammar, interdisciplinary teaching, CLIL, french ...
Title of the thesis: French history as a symbolic frame for teaching french grammar. Keywords: comic, foreign language teaching methods, history, french history, french grammar, interdisciplinary teaching, CLIL, french ...
Výslovnostní interference užití souhlásek [s] a [z] u českých žáků francouzštiny
Pronunciation Interference in the Use of Consonants [s[ and [z] for Czech Pupils of French
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fenclová, Marie
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 19. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem předkládané práce je na základě seriózního výzkumu podat objektivní informace o problematice interferenčních chyb ve výslovnosti žáků a studentů ve francouzském jazyce týkajících se hlásek [s] a [z]. Jedná se o slova ...
Ce mémoire de maîtrise a pour objectif de présenter aux lecteurs les résultats d'une recherche. La recherche est basée sur la problématique de l'interférence concernant la phonétique. Précisément, c'est une interférence ...
Ce mémoire de maîtrise a pour objectif de présenter aux lecteurs les résultats d'une recherche. La recherche est basée sur la problématique de l'interférence concernant la phonétique. Précisément, c'est une interférence ...
Česko-francouzský kontrastivní lexikologický komentář k právním textům dědického práva
Czech-French contrastive lexicological commentary on legal texts of inheritance law
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jančík, Jiří
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 19. 01. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Česko-francouzský kontrastivní lexikologický komentář k právním textům dědického práva Předmětem této diplomové práce je česko-francouzský kontrastivní lexikologický komentář k vybraným právním textům v oblasti dědického ...
Czech-French contrastive lexicological commentary on legal texts of inheritance law The subject of this thesis is a Czech French contrastive lexicological commentary on selected legal texts in the field of inheritance law ...
Czech-French contrastive lexicological commentary on legal texts of inheritance law The subject of this thesis is a Czech French contrastive lexicological commentary on selected legal texts in the field of inheritance law ...
Ženská hrdinka ve francouzské literatuře 19. století. Srovnání Emmy Bovary (Flaubert) a Gervaisy Coupeau (Zola)
Heroine in the French litterature of the 19th century. Comparaison of Emma Bovary and Gervaise.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Petrová, Jana
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Pro svoji diplomovou práci jsem zvolila téma Ženská hrdinka ve francouzské literatuře 19. století - Srovnání Emmy Bovary (Flaubert) a Gervaisy Coupeau (Zola). Jak název této práce napovídá, pokusíme se v ní charakterizovat, ...
Pro svoji diplomovou práci jsem zvolila téma Ženská hrdinka ve francouzské literatuře 19. století - Srovnání Emmy Bovary (Flaubert) a Gervaisy Coupeau (Zola). Jak název této práce napovídá, pokusíme se v ní charakterizovat, ...
Pro svoji diplomovou práci jsem zvolila téma Ženská hrdinka ve francouzské literatuře 19. století - Srovnání Emmy Bovary (Flaubert) a Gervaisy Coupeau (Zola). Jak název této práce napovídá, pokusíme se v ní charakterizovat, ...
Hry a herní aktivity ve výuce FJ
Games and Game Activities in Teaching French Language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 10. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá aktivizační metodou didaktické hry a její aplikací do vyučovacího procesu. Zaměřuje se jak na její teoretický popis, tak i na její praktické využití při výuce francouzského jazyka. Představíme ji ...
This thesis deals with method of activation of didactic games and its application into the teaching process. It's focused on the theoretical description and also on the practical use in the teaching of the French language. ...
This thesis deals with method of activation of didactic games and its application into the teaching process. It's focused on the theoretical description and also on the practical use in the teaching of the French language. ...
Překlad z hlediska lingvistiky a didaktiky cizího jazyka
Linguistic and didactic interpretation of translation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Listíková, Renáta
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na pojetí překladu z hlediska ligvistického a didaktického. Jejím cílem je seznámit čtenáře s problematikou jazykovědných poznatků, které se do překladatelské práce promítají a dále pak ...
This thesis is focused on the linguistic and didactic interpretation of translation. Its objective is to introduce the reader to the issues of language-focused findings, which are reflected in translators' work and besides, ...
This thesis is focused on the linguistic and didactic interpretation of translation. Its objective is to introduce the reader to the issues of language-focused findings, which are reflected in translators' work and besides, ...
Hra jako edukační médium pro rozvoj mediace
Game as a means of developing mediation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 09. 01. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title of the thesis Game as a means of developing mediation Abstract in English This diploma thesis focuses on the theme of game as a means of developing mediation. In the theoretical part it discusses the notion of ...
Anotační list: Název diplomové práce: Hra jako edukační médium pro rozvoj mediace Abstrakt v českém jazyce: Tato diplomová práce se věnuje tématu hra jako edukační médium pro rozvoj mediace. V teoretické části pojednává o ...
Anotační list: Název diplomové práce: Hra jako edukační médium pro rozvoj mediace Abstrakt v českém jazyce: Tato diplomová práce se věnuje tématu hra jako edukační médium pro rozvoj mediace. V teoretické části pojednává o ...