Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Práce se žákovským portfoliem na 1. stupni ZŠ
Work with pupil's portfolio at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 25. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na pojetí základního vzdělávání, zejména na oblast klíčových kompetencí. Práce nabízí metody, kterými lze klíčové kompetence u žáků ...
This Master's thesis is divided into the theoretical and research part. The theoretical part is focused on the concept of primary education, in particular on the area of key competences. The thesis submits methods through ...
This Master's thesis is divided into the theoretical and research part. The theoretical part is focused on the concept of primary education, in particular on the area of key competences. The thesis submits methods through ...
Metoda Persona Dolls a její možnosti využití v primární škole
Possibility of Using Method Persona Dolls in Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje inovativním přístupům na prvním stupni základních škol a to konkrétně metodě týkající se antipředsudkové výchovy Persona Dolls. Práce popisuje teoretická východiska této metody. Dále je v práci ...
The thesis devotes to innovative approaches at the elementary school level and is focused on an education method designed to counter prejudice Persona Dolls. The thesis describes theoretical foundations of the above mentioned ...
The thesis devotes to innovative approaches at the elementary school level and is focused on an education method designed to counter prejudice Persona Dolls. The thesis describes theoretical foundations of the above mentioned ...
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Assesment for learning at a primary schoool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The master thesis follows up on the topic of an increasingly used method called formative assessment. The goal is to analyze formative assessment as a complex method. It includes its development, psychological context of ...
Diplomová práce se zabývá stále více využívanou formou školního hodnocení, kterou je formativní hodnocení. Cílem je analýza formativního hodnocení jako komplexní hodnotící metody: jejím vývojem, psychologickými souvislostmi ...
Diplomová práce se zabývá stále více využívanou formou školního hodnocení, kterou je formativní hodnocení. Cílem je analýza formativního hodnocení jako komplexní hodnotící metody: jejím vývojem, psychologickými souvislostmi ...