Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Vliv rodiny na školní úspěšnost žáků 2. stupně ZŠ
Impact of the Family on Learners' Success at Lower Secondary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce řeší vliv rodinného prostředí na školní úspěšnost žáků na 2. stupni základní školy. Teoretická část této práce byla vytvořena na základě kompilace a komparace odborné literatury. Praktická část práce ...
This diploma thesis was focused on the influence of family on the school success of lower secondary students. Theoretical part of the thesis was created on the base of compilation and comparison of literature. The experimental ...
This diploma thesis was focused on the influence of family on the school success of lower secondary students. Theoretical part of the thesis was created on the base of compilation and comparison of literature. The experimental ...
Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů
The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Annotation: Michaela Kaštánková Pecháčová's diploma thesis "The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view" deals with the issues of school-family ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Jak vztahy pomáhají zvládat život s duševním onemocněním (schizofrenií)
How relationships help to cope with schizophrenia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Goldmann, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá rodinnými vztahy lidí, kterí prožili psychotickou epizodu. Hlavní otázka zní: Jak vztahy s blízkými pomáhají zvládat život s duševním onemocnením, nikoli psychotickou epizodu jako takovou, ale hlavne ...
This work focuses on family relationships of people, who went through a psychotic episode. The main question is: How the relationships with relatives help to cope with life with mental disease, not only psychotic episode ...
This work focuses on family relationships of people, who went through a psychotic episode. The main question is: How the relationships with relatives help to cope with life with mental disease, not only psychotic episode ...
Souvislost kvality attachmentové vazby a poruch příjmu potravy
Relations between quality of attachment and eating disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Presslerová, Pavla
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem souvislosti kvality attachmentu a poruchy příjmu. potravy. Hlavním cílem je zmapovat, jak svému onemocnění dívky s poruchou příjmu potravy rozumí a jaký význam pro ně onemocnění v ...
This diploma thesis focuses on the relations between attachment quality and eating disorders. The main goal is to map how girls with an eating disorder understand their illness and what the disorder signifies to them within ...
This diploma thesis focuses on the relations between attachment quality and eating disorders. The main goal is to map how girls with an eating disorder understand their illness and what the disorder signifies to them within ...
Problémové děti v mateřské škole z pohledu učitele
Problematic children in nursery school from perspective of the teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...
Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...
Teoretická část se zabývá typologií některých problémových oblastí u dětí předškolního věku, faktory které ovlivňují jeho osobnost, důležitostí prevence, diagnostiky a nápravy. Praktická část je zaměřena na výzkum vedoucí ...