Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 123
Představy žáků o zlomcích
Pupils? Ideas about Fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 15. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of my work will be finding out pupils' ideas about fractions. I will choose children who have no experince or just small experience with the fractions from school. My work will be made of two main parts. The ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Porovnání metod výuky matematiky se zaměřením na geometrii
Comparing methods of mathematics teaching with a focus on geometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tůmová, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je pozorovat, charakterizovat a reflektovat dvě nejznámější metody výuky matematiky - metodu tzv. klasickou a metodu podle profesora Hejného na příkladu dvou učitelů druhých tříd základní školy ...
The goal of this diploma thesis is to observe, characterize ale reflect two well-known methods of teaching mathematics - so-called classical method and method according to professor Hejný, on the example of two second grade ...
The goal of this diploma thesis is to observe, characterize ale reflect two well-known methods of teaching mathematics - so-called classical method and method according to professor Hejný, on the example of two second grade ...
Žákovské strategie při řešení aditivních algoritmů
Pupils' strategies for solving additive algorithms
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá strategiemi, které žáci užívají při řešení aditivních úloh. Teoretická část se zaměřuje na období mladšího školního věku, na proměnu školství ve 20. století a na operaci sčítání. Praktická ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
This thesis deals with the strategies that pupils use for solving additive tasks. The theoretical part focuses on younger-school ages, the transformation of education in the 20th century and the addition operation. The ...
Záporná čísla v současné výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Negative numbers in contemporary primary school mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem vyučování záporných čísel v matematice na 1. stupni ZŠ. Práce mapuje úlohy vyskytující se v učebnicích pro 1. i 2. stupeň ZŠ, kde je možno pracovat se zápornými čísly. Hlavní část práce ...
The aim of this thesis is to deal with teaching of negative numbers in mathematics in lower primary school. The thesis brings an overview of exercises related to negative numbers, which are available in textbooks dedicated ...
The aim of this thesis is to deal with teaching of negative numbers in mathematics in lower primary school. The thesis brings an overview of exercises related to negative numbers, which are available in textbooks dedicated ...
Geometrické vlastnosti komplexních čísel
The geometric properties of complex numbers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jančařík, Antonín
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Grafický kalkulátor TI-89 Titanium
Graphic Calculator TI-89 Titanium
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Petr
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 13. 09. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo prozkoumat možnosti, které grafický programovatelný kalkulátor TI-89 Titanum skýtá a vytvořit přehledného průvodce jeho funkcemi, doplněného o mé vlastní zkušenosti. Účelem nebylo poukázat ...
Summary: The purpose of my bachelor's work was to explore all the possibilities offered by graphic programmable calculator TI-89 Titanium and to create a tabular guide to functions with my personal experiences added. I ...
Summary: The purpose of my bachelor's work was to explore all the possibilities offered by graphic programmable calculator TI-89 Titanium and to create a tabular guide to functions with my personal experiences added. I ...
Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL
Digital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in maths
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je věnována výuce CLIL, konkrétně v kombinaci s blended learning na druhém stupni základní školy. Východiskem byla úvaha, jak ulehčit přetíženému rozvrhu hodin věnovaných nejazykovým předmětům, ve ...
The purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve ...
The purpose of this thesis is to give account of experimental teaching of a CLIL, namely in combination with blended learning at the second level of elementary school. The starting point was a reflection on how to relieve ...
Vizuální percepce málopočetných množin u žáků ve věku 6 - 8 let
Visual number sense of 6 - 8 years old pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the visual perception of pupils from 6 to 8 years of age, especially examines the strategies used in solving problems on visual perception. Its aim is to analyze the visual perception of ...
Diplomová práce se zabývá vizuálním vnímáním žáků od 6 do 8 let, zkoumá zejména strategie použité při řešení úloh na vizuální vnímání. Jejím cílem je analyzovat vizuální vnímání žáků ve věku od 6 do 8 let. Skládá se z části ...
Diplomová práce se zabývá vizuálním vnímáním žáků od 6 do 8 let, zkoumá zejména strategie použité při řešení úloh na vizuální vnímání. Jejím cílem je analyzovat vizuální vnímání žáků ve věku od 6 do 8 let. Skládá se z části ...
Hry v geometrii 1. st. ZŠ
Games in primary school geometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 5 Abstract This diploma thesis is called The Games in Primary School Geometry and it describes the benefits of the games in teaching geometry as a teaching method for acquiring and strengthening geometric knowledge. The ...
4 Abstrakt Diplomová práce nese název Hry v geometrii 1. stupeň ZŠ a odkrývá jejich přínos ve výuce geometrie jako výukové metody při osvojování a upevňování geometrických poznatků. Cílem diplomové práce je předložit ...
4 Abstrakt Diplomová práce nese název Hry v geometrii 1. stupeň ZŠ a odkrývá jejich přínos ve výuce geometrie jako výukové metody při osvojování a upevňování geometrických poznatků. Cílem diplomové práce je předložit ...
Důkazy vybraných geometrických konstrukcí
Proofs of selected geometric constructions
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zamboj, Michal
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce je shrnutím vybraných konstrukcí používaných v deskriptivní a kinematické geometrii. Tyto konstrukce jsou vždy podrobně popsány a dokázány. První kapitola je věnována samotnému pojmu křivka a křivost. Druhá se ...
This bachelor thesis is the summary of the chosen constructions used in descriptive and kinematic geometry. These constructions are always described in detail and proven. The first chapter is devoted to the very concept ...
This bachelor thesis is the summary of the chosen constructions used in descriptive and kinematic geometry. These constructions are always described in detail and proven. The first chapter is devoted to the very concept ...