Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011)
Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001-2011)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Uplatnění absolventů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze oborů učitelství se zaměřením na technickou a informační výchovu nebo ICT v praxi (2001-2011) AUTOR: Lucie Kubíková KATEDRA: Katedra technické a ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
TITTLE: Perceptions of teacher training graduates studying technical and information technology or ICT in practice at the Faculty of Education of Charles University in Prague (2001 - 2011) AUTHOR: Lucie Kubíková DEPARTMENT: ...
Využití digitálních technologií v přípravě žáka ZŠ do školy
How pupils use digital technology when doing school homework
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapovat, jakou úlohu hrají digitální technologie (dále DT) v domácí přípravě žáků ZŠ do školy, jakým způsobem tyto technologie používají ke své domácí přípravě a zda s nimi pro potřeby svého ...
The aim of this diploma thesis is to describe the role of the digital technologies in the homework preparation of the pupils, how do they use the digital technologies and whether they use it for the learning at all. This ...
The aim of this diploma thesis is to describe the role of the digital technologies in the homework preparation of the pupils, how do they use the digital technologies and whether they use it for the learning at all. This ...
Možnosti aplikace konstruktivistických přístupů v rámci výuky informatických předmětů na základní škole
Possibilities of Application of Constructivist Approaches within the Teaching of ICT at Elementary (Grammar) School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Key topic of this diploma thesis is study of possibilities of applying constructivist approaches in teaching information and communication technologies (ICT) subject at Czech elementary school (equivalent of K-12). More ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Videokonference ve škole
Videoconference at school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lustig, František
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 29. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních ...
TITLE: Videoconference at school AUTHOR: Petr Karadžos DEPARTMENT: Department of technical and informatics education SUPERVISOR: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRACT: The theoretical goal is based on overview of ...
TITLE: Videoconference at school AUTHOR: Petr Karadžos DEPARTMENT: Department of technical and informatics education SUPERVISOR: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRACT: The theoretical goal is based on overview of ...
Motivace žáků k učení témat vzdělávací oblasti ICT v prostředí vzdělávání střední odborné školy a učiliště
Student's motivation to learn topic of the educational area ICT for vocation (training school)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je zkoumání motivace žáků středních odborných škol a učiliště k učení ICT předmětu, v němž se má utvářet a rozvíjet jejich ICT gramotnost. Teoretická část práce se zabývá pojmem motivace a obecnými ...
This diploma thesis is focused on pupils' motivation to learning in ICT at vocational secondary schools and colleges. The main educational goal of ICT as a subject is to develop pupils' ICT literacy. The theoretical part ...
This diploma thesis is focused on pupils' motivation to learning in ICT at vocational secondary schools and colleges. The main educational goal of ICT as a subject is to develop pupils' ICT literacy. The theoretical part ...
Nové směry v oblasti využití digitálních technologií
New Trends in the Field of Digital Technology Usage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rothanzl, Bohuslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá výukou digitálních technologií v rámci ISCED 2 vzdělávání. Teoretická část mapuje situaci výuky těchto technologií v České republice a dvou státech Evropské unie, Irské republice a Spojeném ...
This thesis deals with teaching the digital technology within the ISCED 2 education. The theoretical part monitors the current state of teaching these technologies in the Czech Republic and two European Union states, Ireland ...
This thesis deals with teaching the digital technology within the ISCED 2 education. The theoretical part monitors the current state of teaching these technologies in the Czech Republic and two European Union states, Ireland ...