Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Logopedická intervence realizovaná u dětí předškolního věku v mateřských školách v podmínkách okresního města
Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Logopedická intervence realizovaná u dětí předškolního věku v mateřských školách v podmínkách okresního města AUTOR: Bc. Dana Stará KATEDRA (ÚSTAV): Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PaedDr. Jiřina ...
NAME: Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town. AUTHOR: Bc. Dana Stará DEPARTMENT (INSTITUTE): Department of Special Education WORK SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina ...
NAME: Logopaedic intervention implemented in preschool facilities in the conditions of a district town. AUTHOR: Bc. Dana Stará DEPARTMENT (INSTITUTE): Department of Special Education WORK SUPERVISOR: doc. PaedDr. Jiřina ...
Logopedická intervence u dospělých osob s kognitivně-komunikačními deficity
Speech therapy interventions for adults with cognitive-communication disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horynová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 17. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the implementation of speech therapy intervention in adults with cognitive-communication deficits. The work consists of theoretical and empirical parts, which together form five chapters. The ...
Diplomová práce se zabývá způsobem realizace logopedické intervence u dospělých osob s kognitivně-komunikačními deficity. Text práce je rozdělen na část teoretickou a empirickou, které společně tvoří pět kapitol. Teoretická ...
Diplomová práce se zabývá způsobem realizace logopedické intervence u dospělých osob s kognitivně-komunikačními deficity. Text práce je rozdělen na část teoretickou a empirickou, které společně tvoří pět kapitol. Teoretická ...
Logopedická intervence v mateřských školách v podhůří Orlických hor
Logopedic interventions in kindergartens in the foothill of the Orlické Mountains
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis is oriented on special education. The main goal is to find out and describe whether and how is speech and language therapy established in regular kindergartens at the foothills of Orlické mountains. The ...
Diplomová práce je zaměřena speciálně pedagogicky. Cílem je zjistit a popsat, zda a jaké je zajištění logopedické intervence v běžných mateřských školách v podhůří Orlických hor. Práce je členěna na pět kapitol, čtyři ...
Diplomová práce je zaměřena speciálně pedagogicky. Cílem je zjistit a popsat, zda a jaké je zajištění logopedické intervence v běžných mateřských školách v podhůří Orlických hor. Práce je členěna na pět kapitol, čtyři ...
Přístupy k rozvoji komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku
Approaches to the development of communication skills of children of the younger school-age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se týká komunikačních dovedností žáků mladšího školního věku v běžné základní škole. V práci jsou sledovány expresivní i receptivní složky řeči a pokroky v nich dosažené. Teoretická část se zaměřuje nejprve ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...
The diploma thesis deals with the communication skills of children of the younger school- age in a common primary school. In this thesis, expressive and receptive components of speech are monitored and the progress in both ...