Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Typologie určování počtu vybraných objektů u pětiletých dětí v závislosti na charakteru počítaných objektů
Determining the Number of Selected Objects for Five-Year Old Children in Connection with the Characte of the Selected Objects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu přirozeného čísla a zabývá se propedeutikou aritmetiky. Jedná se o přípravné aktivity, kdy se u 51etých dětí sleduje, zda je způsob určování počtu závislý na charakteru počítaných objektů. ...
The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on ...
The topics of this work are natural numbers and arithmetic grounding for children of pre-school age. It discusses preparative activities at five-year old children searching if determination of objects' number depends on ...
Reakce pěti až šestiletých dětí na práci s možností v průběhu hry v mateřské škole
Reactions of Five- and Six-Year-Old Children to Work while Playing Games in a Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 24. 05. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The work is focused on observing of child behaving when she or he has to choose from a lew possibilities offer and when the child is not given a notice about more options, when it depends on the child himself if it would ...
Bakalářská práce je zaměřena na sledování dětského uvažování o možnostech, o volbě z nabídky, která ale není dítěti nijak představena, a záleží pouze na dítěti samotném, jestli si jiných možností všimne a využije jich. V ...
Bakalářská práce je zaměřena na sledování dětského uvažování o možnostech, o volbě z nabídky, která ale není dítěti nijak představena, a záleží pouze na dítěti samotném, jestli si jiných možností všimne a využije jich. V ...