Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Dramatická výchova jako nástroj k poznávání historického dědictví hlavního města Prahy
Drama in education as a tool for exploring the historical heritage of the City of Prague
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá dramatickou výchovou a jejím využitím jako nástroje pro výuku historických témat spojených s Prahou a jejími památkami. Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části ...
This Diploma Thesis deals with the drama education and its use as a tool for teaching of historical topics related to Prague and its monuments. The Diploma Thesis is divided into two parts. The theoretical part characterizes ...
This Diploma Thesis deals with the drama education and its use as a tool for teaching of historical topics related to Prague and its monuments. The Diploma Thesis is divided into two parts. The theoretical part characterizes ...
Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy
Methods of presenting mathematics curriculum in 7th grade at a Montessori school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Způsoby prezentace učiva matematiky v 7. třídě Montessori školy nabízí popis a podrobnou analýzu Montessori principů z hlediska jejich využití a plnění během výuky matematiky v Montessori školách. ...
The thesis called The Ways of Presentation of Mathematics in the 7th Grade of Montessori School provides with a description and detailed analysis of Montessori principles with regards to their use and fulfilling tasks ...
The thesis called The Ways of Presentation of Mathematics in the 7th Grade of Montessori School provides with a description and detailed analysis of Montessori principles with regards to their use and fulfilling tasks ...