Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Žák 2. stupně se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách občanské výchovy: případová studie
Lower secondary school pupil with special educational needs in the social studies class: a case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na druhém stupni základních škol hlavního vzdělávacího proudu. Pozornost je při tom zaměřena na hodiny společenskovědních předmětů, ...
This thesis studies the functioning of pupils with special educational needs in mainstream lower secondary schools. The special focus is on social studies classes. The teaching/learning processes are described within the ...
This thesis studies the functioning of pupils with special educational needs in mainstream lower secondary schools. The special focus is on social studies classes. The teaching/learning processes are described within the ...