Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Adaptace v mateřské škole a vhodné činnosti pro čtyřleté a mladší děti
Adaptation to kindergarten and appropriate activities for four-year-olds and younger children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku adaptace dítěte na prostředí mateřské školy, zvláště dětmi čtyřletými a mladšími. Zvláštní pozornost věnuje hře a činnostem, které posilují vztah dítěte k učitelce či ...
This bachelor's thesis focuses on the issue of child adaptation into the kindergarten environment, particularly children four years old and younger. Special attention is given to games and activities that strengthen the ...
This bachelor's thesis focuses on the issue of child adaptation into the kindergarten environment, particularly children four years old and younger. Special attention is given to games and activities that strengthen the ...
Socializační procesy v průběhu adaptace dítěte v mateřské škole
Socializing processes during the child's adaptation in the kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá socializačními procesy dítěte předškolního věku a to v období okolo třetího roku. První, teoretická část se zabývá socializací osobnosti globálně a vyzdvihuje význam socializace pro zdravý psychický ...
The dissertation is concerned with socializing processes of pre-school children around three years of age. The first theoretical part is globally concerned with personality socialization and highlights the significance of ...
The dissertation is concerned with socializing processes of pre-school children around three years of age. The first theoretical part is globally concerned with personality socialization and highlights the significance of ...
Adaptace dítěte s poruchou autistického spektra do MŠ a možnosti její podpory
Adaptation of a child with autism spectrum disorder to kindergarten and the possibilities of its support
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 31. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis is dedicated to the adaptation processes of a preschool child with an autistic spectrum disorder on the preschool environment. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The ...
Diplomová práce je věnována procesu adaptace dítěte s poruchami autistického spektra v předškolním věku na prostředí mateřské školy. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Hlavní cíl práce je zmapovat proces ...
Diplomová práce je věnována procesu adaptace dítěte s poruchami autistického spektra v předškolním věku na prostředí mateřské školy. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Hlavní cíl práce je zmapovat proces ...
Postupy využívané pedagogy mateřských škol pro zlepšení průběhu adaptačního procesu dětí.
Methods used by pedagogues in the kindergarten for facilitating children's adaptation process.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanyš Holemá, Irena
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 20. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá tématem adaptačního procesu dětí nově nastupujících do mateřské školy. Především se práce zaměřuje na metody a postupy, které jsou při adaptačních procesech využívány, a které mají za cíl adaptaci dětí ...
The paper examines the topic of the adaptation process of children starting at kindergarten. It generally focuses on methods and procedures used in adaptation processes that aim to facilitate children's adaptation. Theoretical ...
The paper examines the topic of the adaptation process of children starting at kindergarten. It generally focuses on methods and procedures used in adaptation processes that aim to facilitate children's adaptation. Theoretical ...