Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Způsoby pojetí výuky geologie na vybraných ZŠ v Ústeckém kraji
Methods and Concepts of Teaching Geology at the Selected Primary Schools at the Ústí nad Labem Region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 05. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This MSc. thesis analyzes the attitude of 9th grade students and their teachers to geology, which is taught at lower secondary schools most often in the course of natural history. The thesis examines the connection between ...
Předkládaná magisterská diplomová práce analyzuje přístup žáků 9. tříd základních škol a jejich učitelů k oboru geologie, který je vyučován na ZŠ nejčastěji v rámci předmětu přírodopis. Práce zkoumá souvislosti mezi ...
Předkládaná magisterská diplomová práce analyzuje přístup žáků 9. tříd základních škol a jejich učitelů k oboru geologie, který je vyučován na ZŠ nejčastěji v rámci předmětu přírodopis. Práce zkoumá souvislosti mezi ...
Inkluzivní vzdělávání žáků s kochleárními implantáty
Inclusive education of children with cochlear implants
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků s kochleárními implantáty tická část práce je věnována uvedení do problematiky sluchových vad a jejich diagnostiky. informace o problematice kochleárního implantátu storii ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
Vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií na vybrané ZŠ
Education a pupil with Duchenne muscular dystrophy at the selected elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In Diploma thesis, the author addresses the issue of educating a pupil with Duchenne Muscular Dystrophy (DMD). In the introduction, she explains her choice of the theme. In the theoretical part the author presents muscular ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Učitel jako oběť agrese
Teacher as a victim of aggression
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Richterová, Magdalena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou agrese namířené vůči učiteli. Teoretická část nabízí zakotvení pojmů jako je agrese, agresivní chování, násilí nebo šikana. Dále v oddělených kapitolách detailně rozebírá jednotlivé ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...