Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Logopedická prevence v běžné mateřské škole
Speech therapy prevention in mainstream pre-school education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti rozvoje komunikativních dovedností u dětí v běžné mateřské škole a v logopedické třídě
Possibilities of development children's communication skills in a nursery school in logopedic class
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj motoriky a oromotoriky u dětí s narušenou komunikační schopností v rámci logopedické prevence
Development of motorics and oromotorics of children with impaired communication ability in the framework of speech therapy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu
Inclusion of pupils with communication difficulties into mainstream schooling system
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this Bachelor's thesis is the inclusion of pupils with impaired communication skills in mainstream education and is from the field of special education. The thesis is divided into a theoretical and a practical ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Rozvoj rečových a neřečových oblastí u dítěte s vývojovou dysfázií
Development of speech and non-speech areas of a child with developmental dysphasia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis is conducted as a case study of a boy with an expressive type of developmental dysphasia. This study deals with the possibilities of developing the individual speech and non-speech areas of a given boy. ...
Bakalářská práce je vedena jako případová studie chlapce s expresivním typem vývojové dysfázie. Věnuje se možnostem rozvoje jednotlivých řečových a neřečových oblastí u daného chlapce. Teoretická část je zaměřena na popsání ...
Bakalářská práce je vedena jako případová studie chlapce s expresivním typem vývojové dysfázie. Věnuje se možnostem rozvoje jednotlivých řečových a neřečových oblastí u daného chlapce. Teoretická část je zaměřena na popsání ...
Terapeutické přístupy chiforonetiky aplikované v logopedické intervenci u osob s narušenou komunikační schopností
CHIROPHONETICS THERAPEUTIC APPROACHES APPLIED IN SPPECH THERAPY INTERVENTION FOR PEOPLE WITH COMMUNICATION DISORDERS
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 06. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komplexní a logopedická péče u osob s mutismem
Complex and logopedic care of people with mutism
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 17. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Role asistenta pedagoga u žáků s narušenou komunikační schopností
Role of teaching assistant for pupils with impaired communication ability
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Logopedická intervence v dětských domovech v Královehradeckém kraji
Speech therapy in children's homes in Kralovehradecký region
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 23. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the provision of speech therapy intervention in children's homes in the Královéhradecký region.The bachelor thesis is divided into three chapters, two theoretical and one empirical chapter. ...
Bakalářská práce je zaměřena na poskytování logopedické intervence v dětských domovech v Královéhradeckém kraji. Bakalářská práce je rozdělena do třech kapitol, kde jsou dvě kapitoly teoretické a jedna kapitola empirická. ...
Bakalářská práce je zaměřena na poskytování logopedické intervence v dětských domovech v Královéhradeckém kraji. Bakalářská práce je rozdělena do třech kapitol, kde jsou dvě kapitoly teoretické a jedna kapitola empirická. ...
Poskytování logopedické intervence v domáci škole
Providing logopedics intervention in home school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je speciálně-pedagogického charakteru. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem je poskytována logopedická intervence dětem v domácí škole. Mezi hlavní cíle náleží zjistit, jestli domácí škola, jakožto druh ...
The bachelor thesis is of special pedagogical character. Its aim is to find out how speech therapy intervention is provided to children in a "home school". The main goals are to find out whether the home school, as a kind ...
The bachelor thesis is of special pedagogical character. Its aim is to find out how speech therapy intervention is provided to children in a "home school". The main goals are to find out whether the home school, as a kind ...