Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Multimediální jazykové laboratoře ve výuce cizího jazyka
Multimedia Language Labs in Foreign Language Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 21. 12. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation deals with the issue of multimedia language labs in foreign language teaching. The research study is based on the assumption that the lab helps to practice the development of students' oral expression and ...
Disertační práce se zabývá problematikou multimediálních jazykových laboratoří ve výuce cizího jazyka. Práce vychází z předpokladu, že laboratoř napomáhá nácviku rozvoje ústního projevu žáků a jak práce v laboratoři souvisí ...
Disertační práce se zabývá problematikou multimediálních jazykových laboratoří ve výuce cizího jazyka. Práce vychází z předpokladu, že laboratoř napomáhá nácviku rozvoje ústního projevu žáků a jak práce v laboratoři souvisí ...
Determinanty využití zážitkové pedagogiky v praxi základní školy
Determinants of application of experiential education at Czech basic school
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hanková This thesis focuses on the experiential pedagogy about the implementation of personal and social education. The research aims to investigate and describe the determinants of the experiential pedagogy, particularly ...
Hanková Téma disertační práce se vztahuje k potenciálu zážitkové pedagogiky (ZP) pro implementaci osobnostní a sociální výchovy (OSV). Cílem výzkumu je popsat determinanty užití ZP v didaktickém uvažování skupiny pedagogů ...
Hanková Téma disertační práce se vztahuje k potenciálu zážitkové pedagogiky (ZP) pro implementaci osobnostní a sociální výchovy (OSV). Cílem výzkumu je popsat determinanty užití ZP v didaktickém uvažování skupiny pedagogů ...
Integrace žáků cizinců v primární škole
Integration of foreign pupils to primary school
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 12. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato disertační práce se zabývá problematikou integrace žáků cizinců v primární škole. Cílem bylo zmapovat a podrobně popsat proces začleňování a vzdělávání žáků cizinců v české primární škole, jaké postupy a strategie ...
This dissertation thesis is focused on the theme of the integration of foreign pupils into Czech primary schools. The aim of this thesis is to map and describe in detail the process of integrating and educating foreign ...
This dissertation thesis is focused on the theme of the integration of foreign pupils into Czech primary schools. The aim of this thesis is to map and describe in detail the process of integrating and educating foreign ...
Současné reformy institucionální předškolní výchovy ve Spolkové republice Německo
Current reforms of institutional pre-school education in the Federal Republic of Germany
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 06. 04. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The doctoral thesis focuses on the development of preschool education in Germany. It was composed using the tools of comparative education research especially the qualitative research paradigm. It aims to analyze the ...
Práce se zaměřuje na vývoj předškolního vzdělávání v Německu. Je zpracována v rámci přístupů srovnávací pedagogiky a převážně kvalitativně zaměřeného paradigmatu výzkumu. Cílem práce je analyzovat současné reformy předškolního ...
Práce se zaměřuje na vývoj předškolního vzdělávání v Německu. Je zpracována v rámci přístupů srovnávací pedagogiky a převážně kvalitativně zaměřeného paradigmatu výzkumu. Cílem práce je analyzovat současné reformy předškolního ...
Kontinuita předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu sloučených mateřských a základních škol v kontextu kurikulární reformy
Continuity of pre-primary and primary education from the point of view of management of integrated kindergartens and primary schools in the context of Czech curricular reform
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafránková, Jana Marie
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem disertační práce je provést první výzkumnou sondu do oblasti kontinuity předškolního a základního vzdělávání z pohledu managementu ve sloučených mateřských a základních školách v České republice a zjistit, jaký mají ...
The objective of the dissertation thesis are to conduct the first research survey in continuity of pre-primary and primary education from the perspective of management in integrated kindergartens and primary schools in the ...
The objective of the dissertation thesis are to conduct the first research survey in continuity of pre-primary and primary education from the perspective of management in integrated kindergartens and primary schools in the ...
Mentoring jako nástroj podpory profesního rozvoje učitele a studentů učitelství
Mentoring as a tool to support the professional development of teachers and students of teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Work explores the benefits of mentoring for the professional development of teachers and students of teaching. The aim is to contribute to discussions of mentoring in the Czech Republic. The theme of mentoring in our ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Methodological Teaching Goals Of The Museum Education For Development Of The Cooperation Between Schools And Museums
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 10. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work presents a complex analysis of the methodological teaching goals with regard to the museum education, in the context of cooperation between schools and museums from the humanistic concept of education perspective. ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Český a finský učitel primární školy na pozadí podmínek inkluzivního vzdělávání
Czech and Finnish primary school teacher in the background of inclusive education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation addresses the issue of primary school teachers in the conditions of inclusive education in the Czech Republic and Finland. The aim of the whole thesis is to create and compare real profiles of Czech and ...
Disertační práce řeší problematiku učitele primární školy v podmínkách inkluzivního vzdělávání v České republice a ve Finsku. Cílem práce je vytvoření a komparování reálných profilů českých a finských učitelů primární školy ...
Disertační práce řeší problematiku učitele primární školy v podmínkách inkluzivního vzdělávání v České republice a ve Finsku. Cílem práce je vytvoření a komparování reálných profilů českých a finských učitelů primární školy ...
Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí
International trends in reading strategy instruction and their possible application in Czech schools
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: International trends in reading strategy instruction and their possible aplication in Czech schools. AUTHOR: Ladislava Whitcroft DEPARTMENT: Primary Education, Faculty of Education SUPERVISOR: prof. PaedDr. Radka ...
NÁZEV: Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí AUTOR: Ladislava Whitcroft KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta ŠKOLITEL: prof. PaedDr. Radka ...
NÁZEV: Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí AUTOR: Ladislava Whitcroft KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta ŠKOLITEL: prof. PaedDr. Radka ...
Inovativní školy a jejich sítě v post-socialistickém prostoru na příkladu Gymnázia Přírodní škola
Innovative Schools and Their Networks in Post-Socialist Context: The Case Study of Gymnázium Přírodní Škola
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 26. 03. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In recent years, there has been a great expansion of school networking in foreign education systems, but this approach appears less often in the Czech environment. This dissertation presents a case study that analyses the ...
V zahraničních vzdělávacích systémech došlo v posledních letech k velkému rozmachu síťování škol, ale v českém prostředí se tento přístup objevuje méně často. Tato disertační práce představuje případovou studii, která ...
V zahraničních vzdělávacích systémech došlo v posledních letech k velkému rozmachu síťování škol, ale v českém prostředí se tento přístup objevuje méně často. Tato disertační práce představuje případovou studii, která ...