Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Apely v reklamních textech
Challenges in Promotional Texts
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 12. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy ...
Challenges in PromotionalTexts The goal of this thesis is to provide a comprehensive analysis of challenges in commercial advertisements. It will analyze texts of printed, television, internet advertisements The thesis ...
Challenges in PromotionalTexts The goal of this thesis is to provide a comprehensive analysis of challenges in commercial advertisements. It will analyze texts of printed, television, internet advertisements The thesis ...
Rozdíly ve vyjadřování mezi muži a ženami
Differences in communication between men and women
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chejnová, Pavla
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je sledování rozdílů ve vyjadřování mezi muži a ženami. Teoretická část shrnuje informace o komunikaci obecně a nastiňuje rozdíly v komunikaci mezi muži a ženami. Empirická část na základě sledování ...
The topic of the thesis is to monitor differences in communication between men and women. The theoretical part summarizes the information about communication in general and outlines the differences in communication between ...
The topic of the thesis is to monitor differences in communication between men and women. The theoretical part summarizes the information about communication in general and outlines the differences in communication between ...