Apely v reklamních textech
Challenges in Promotional Texts
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/52770Identifikátory
SIS: 95947
Kolekce
- Kvalifikační práce [18049]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holanová, Radka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských věd
Katedra / ústav / klinika
Katedra českého jazyka
Datum obhajoby
12. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
Reklama, apel, persvaze, adresát, recipient, média, komerční sdělení, prodej, nákup,emoce, hodnota, motivace, jazyk, cena, slogan, produkt, cílová skupina, sdělení, klientKlíčová slova (anglicky)
Advertisement,challenge, persuasion, recipient, media, commercial communication, sale, purchase, emotion, value, motivation, language, price, slogan, product, target group, communication, clientApely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Challenges in PromotionalTexts The goal of this thesis is to provide a comprehensive analysis of challenges in commercial advertisements. It will analyze texts of printed, television, internet advertisements The thesis will examine what approaches are used in marketing campaigns to challenge to the recipient's emotions as well as what social values are used for the challenges to be effective. There search will be based especially on stylistic and content analysis