Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
L'enseignement du FLE sans manuel. Le rôle du phénomène ludique dans l'enseignement du FLE
Teaching French without schoolbook. The role of the game phenomena in French education.
Výuka francouzštiny jako cizího jazyka bez učebnice. Role fenoménu hry ve výuce FLE
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce je představit hru jako fenomén, který je inspirací mnoha metodám při výuce francouzštiny, a podtrhnout myšlenku, že tyto metody nabízejí jiné možnosti, jak učit děti nezávisle na učebnici. Cílem není degradovat ...
The aim of the thesis is to present the phenomena of game that is an inspiration for many methods of teaching French, as well as to point out the idea of all the other options how to teach children independently of a ...
The aim of the thesis is to present the phenomena of game that is an inspiration for many methods of teaching French, as well as to point out the idea of all the other options how to teach children independently of a ...