Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Portfolio jako nástroj hodnocení ve speciální výtvarné výchově
Portfolio - a Tool of Assessment in Special Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 02. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sběrem, tříděním a reflektováním výtvarných projevů konkrétního dítěte během školního období. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů výtvarná ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
Varianty klimatu školy
Variants of a school climate
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Jiří
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 09. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zabývá variantami školního klimatu. Teoretická část je tvořena ze dvou částí. V první části jsou objasněny základní pojmy, které se vztahují ke klimatu školy. Druhá část se zabývá vysvětlením ...
This thesis deals with variants of a school climate. The theoretical part consists of two sections. The first section explains basic terms which are connected with the school climate. The second section explains the factors ...
This thesis deals with variants of a school climate. The theoretical part consists of two sections. The first section explains basic terms which are connected with the school climate. The second section explains the factors ...
Začínající učitel
Teacher the beginner
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci na téma "Začínající učitel" se věnuji problematice začínajících učitelů s maximální délkou jejich praxe do tří let od absolvování vysokoškolského studia. Soustředím se na učitele na 1. stupni základní ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
Role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lisnerová, Romana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni základní školy v současnosti
Communication between a family and a school directed to the contemporary elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, zda komunikace s neúplnou/"nespolupracující" rodinou je z pohledu učitelů náročnější. Jaké mohou být problémy v komunikaci s rodinou žáka, jak jim lze předcházet, popřípadě je řešit. Ve druhé ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...