Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání - přístup k žákům s dysortografií
Readiness of teachers for inclusive education - access to pupils with dysortohraphy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the readiness of teachers for inclusive education at primary schools and mainly focuses on the issues of approaching pupils with dysortography. The theoretical part summarizes the results of ...
Diplomová práce se zabývá připraveností učitelů na inkluzivní vzdělávání na 1. stupni ZŠ a hlouběji se zaměřuje na problematiku přístupu k žákům s dysortografií. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky zaměřující ...
Diplomová práce se zabývá připraveností učitelů na inkluzivní vzdělávání na 1. stupni ZŠ a hlouběji se zaměřuje na problematiku přístupu k žákům s dysortografií. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky zaměřující ...
Možnosti inkluzivního přístupu k dítěti s dětskou mozkovou obrnou ve třídě mateřské školy
Options of an Inclusive Approach to a Child with Cerebral Palsy in a Nursery School Class
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 07. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen