Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Reflexe zkušeností se školou u chlapců z diagnostického ústavu pro mládež
Reflection of experience with school of boys from Diagnostic Institute for Youth
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce využívá analytických metod zakotvené teorie, aby prozkoumala téma "reflexe zkušeností se školou u chlapců z diagnostického ústavu pro mládež". Klade si za cíl porozumět souvislostem subjektivních významů ...
The diploma thesis makes use of qualitative analytical methods of the Grounded Theory to explore the theme of "reflection of experience with school of boys from Diagnostic Institute for Youth". It sets a goal to understand ...
The diploma thesis makes use of qualitative analytical methods of the Grounded Theory to explore the theme of "reflection of experience with school of boys from Diagnostic Institute for Youth". It sets a goal to understand ...
Časová perspektiva a nuda
Time Perspective and Boredom
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Strach v úkolové situaci v matematice
Anxiety in the School Task Situation in Mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavelková, Isabella
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Žákovský strach a úzkost jsou jevem, se kterým se běžně můžeme ve školním prostředí setkat a který může představovat podstatný mimointelektový faktor ovlivňující kvalitu školní práce žáků. V odborné literatuře se můžeme ...
Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...
Test anxiety is a phenomenon that can be commonly encountered at school. Test anxiety can be seen as a substantial non-intellectual factor affecting the quality of pupils' school work. In the literature we can find a form ...