Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Pohádka jako hudebně integrativní projekt pro předškolní děti a jejich rodiče (tvorba, ověřování, metodické náměty do praxe)
Tale as a musical integrativ project for preschoolers and their parents (creation, authentication, methodological ideas into practice)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kodejška, Miloš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Autorský pohádkový příběh s hudebním námětem jako prostředník ke zkvalitnění spolupráce rodiny a mateřské školy je hlavním cílem diplomové práce. Hudební vývoj dítěte do konce období předškolního věku a jeho následná ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Author's fairy tale with a musical theme as a means to improve cooperation and kindergarten is the main aim of the thesis. The musical development of the child until the end of the preschool age and its subsequent response ...
Soudobé umělecko-hudební kontexty předškolní pedagogiky ve světle pedagogického výzkumu
Contemporary artistic-musical contexts of the preschool education in the field of pedagogical research
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kodejška, Miloš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Námětem diplomové práce je v teoretické rovině postihnout středoškolskou pedagogickou problematiku, a to především v metodologických přístupech k pedagogice předškolního věku. Na toto téma se autorka zaměří z pohledu učitelů ...
The thesis in theoretical layer deals with issues of pedagogical secondary schools, particularly in methodological approaches to preschool education. The author will focuses on this topic from the perspective of high-school ...
The thesis in theoretical layer deals with issues of pedagogical secondary schools, particularly in methodological approaches to preschool education. The author will focuses on this topic from the perspective of high-school ...