Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Hyperaktivní děti v mateřské škole
Hyperactive children in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperaktivní děti v mateřské škole. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2016. 90 s. Diplomová práce. Diplomová práce se zabývá hyperaktivními dětmi v mateřské škole. Teoretická část práce se ...
Summary: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperactive children in kindergarten. Prague: Charles University pedagogical faculty, 2016. 90 p. thesis. The thesis deals with the hyperactive children in kindergarten. The theoretical part of ...
Summary: TÁLAŠOVÁ, Petra. Hyperactive children in kindergarten. Prague: Charles University pedagogical faculty, 2016. 90 p. thesis. The thesis deals with the hyperactive children in kindergarten. The theoretical part of ...
Osobnostní rozvoj dětí předškolního věku. Využití rytmických textů u dětí s poruchou autistického spektra
Personality Development of Preschool Children. Use of Rhythmic Texts with Children with Autism Spectrum Disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rytmický text má nezastupitelné místo v životě každého předškolního dítěte. Cílem práce je nalézt způsob, jak tento zásadní vývojový prostředek přiblížit i dětem s poruchou autistického spektra. Práce charakterizuje rytmické ...
The rhythmic text is irreplaceable in the life of every preschool child. The main pointof the theses is to find a way to make this development tool approach to children with autism spectrum disorder. Theses characterize ...
The rhythmic text is irreplaceable in the life of every preschool child. The main pointof the theses is to find a way to make this development tool approach to children with autism spectrum disorder. Theses characterize ...
Logopedická intervence u dětí po kochleární implantaci v předškolním věku. Hodnocení pasivní slovní zásoby a porozumění řeči u dětí s kochleárním implantátem před zahájením školní docházky
Speech therapy for children after cochlear implantation in the preschool age. Evaluation of passive vocabulary and understanding of speech by children with cochlear implants before starting school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou kochleárních implantací. Práce je zaměřena na děti v předškolním věku, v posledním roce před vstupem do základní školy. Práce nás seznamuje se všemi náležitostmi, které kochleární ...
Thesis deals with issues of cochlear implants. It is focused on pre-school children one year before attending basic school. Thesis discusses all requisites that precede, accompany and follow cochlear implantation. We ...
Thesis deals with issues of cochlear implants. It is focused on pre-school children one year before attending basic school. Thesis discusses all requisites that precede, accompany and follow cochlear implantation. We ...