Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Using podcasts to teach English to young learners
Použití podcastů na výuku angličtiny pro předškolní děti
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller Dočkalová, Barbora
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis deals with podcasts as a way of teaching the English language, mainly focused on children aged 5-7 years before the start of their school education. The podcasts are designed to introduce the English ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
Total Physical Response in Different Age Groups
Total Physical Response v různých věkových skupinách
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce ve své teoretické části popisuje metodu výuky cizích jazyků zvanou "Total Physical Response". Její původce ji považuje za metodu vhodnou pro jakýkoliv věk; přesto se její užití v různých věkových skupinách ...
A foreign language teaching method called Total Physical Response is described in the theoretical part. The originator proposes the method for any age group; despite the fact, the use of the method changes in different age ...
A foreign language teaching method called Total Physical Response is described in the theoretical part. The originator proposes the method for any age group; despite the fact, the use of the method changes in different age ...
Czech Primary Teachers' Approach to English Pronunciation Teaching
Přístup českých učitelů 1. stupně ZŠ k výuce výslovnosti anglického jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Červinková Poesová, Kristýna
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 06. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to ascertain the current state of English pronunciation teaching at primary schools in the Czech Republic by researching Czech teachers' approach to it. The thesis comprises a theoretical ...
Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav výuky výslovnosti anglického jazyka na základních školách v České republice. Za účelem dosažení uvedeného cíle tato práce zkoumá přístup českých učitelů k výuce anglické ...
Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav výuky výslovnosti anglického jazyka na základních školách v České republice. Za účelem dosažení uvedeného cíle tato práce zkoumá přístup českých učitelů k výuce anglické ...
Raising Phonetic Awareness at Primary Level
Zvyšování fonetického povědomí žáků ZŠ
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Červinková Poesová, Kristýna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na dva přístupy ve výuce a sice všímání si a zvyšování povědomí žáků. Dále se pak soustřeďuje na jejich implementaci ve výuce výslovnosti a zkoumá, zda-li věk spolu se stadiem ...
The theoretical part of the thesis scrutinizes the principles of awareness raising and noticing in language teaching. Furthermore, it focuses on their implementation in pronunciation teaching and examines the possible ...
The theoretical part of the thesis scrutinizes the principles of awareness raising and noticing in language teaching. Furthermore, it focuses on their implementation in pronunciation teaching and examines the possible ...