Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Utváření představ a osvojování vybraných konceptů používaných při sestavování programů s testovacími podmínkami na 1. stupni ZŠ
Examining the formation of ideas and learning about some programming concepts in the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis maps pupils' understanding about a functional principle of using commands along with testing conditions (IF, IF - THEN, REPEAT - UNTIL, etc.) when creating algorithms. The main aim of the thesis is to ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH
Some approaches to the conceptual development of the principles of computer programming in SCRATCH in primary and middle school aged pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ/nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH AUTOR: Bc. Hana Šandová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
Rozvoj algoritmického myšlení žáků ZŠ ve výuce informaticky zaměřených předmětů s využitím SCRATCH
The development of algorithmic thinking in elementary school pupils using the SCRATCH programming tool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with problems of algorithmization and programming at elementary schools. It examines the influence of teaching the basics of programming in Scratch on the development of pupils' algorithmic thinking ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Sbírka úloh pro podporu výuky algoritmizace a programování na SŠ
Collection of problems from algorithmization and programming
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 23. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The presented bachelor thesis deals with the issue of algorithmization and programming in high schools. It aims to create a set of programming exercises, including guidelines for teachers, which can then be used in programming ...
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na středních školách. Klade si za cíl vytvořit soubor programovacích úloh, včetně metodik pro učitele, které mohou být využity při hodinách ...
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na středních školách. Klade si za cíl vytvořit soubor programovacích úloh, včetně metodik pro učitele, které mohou být využity při hodinách ...