Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Uměleckonaučná literatura ve výuce němčiny jako cizího jazyka na I. stupni základních škol. Na příkladu práce s knížkou Miroslava Šaška "To je Mnichov"/"München"
Non-fiction literature in teaching German as a foreign language in elementary schools on the example of working with Miroslav Sasek's book "To je Mnichov"/"München"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the use of non-fiction literature, specifically a visual guide titled To je Mnichov / München by Miroslav Sasek in teaching German as foreign language in primary schools. It consists of three ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím uměleckonaučné literatury, konkrétně obrázkového průvodce s názvem To je Mnichov / München od Miroslava Šaška ve výuce němčiny jako cizího jazyka na prvním stupni základních ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá využitím uměleckonaučné literatury, konkrétně obrázkového průvodce s názvem To je Mnichov / München od Miroslava Šaška ve výuce němčiny jako cizího jazyka na prvním stupni základních ...
Problematik des Ausspracheunterrichtes der deutschen Sprache in der Primarstufe der Grundschule in Tschechien
Issue of teaching the pronunciation of the German language at Czech primary schools
Problematika výuky výslovnosti německého jazyka na prvním stupni základní školy v Čechách
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This master thesis deals with the teaching of pronunciation in primary schools in the Czech Republic. The theoretical thesis explains the importance of pronunciation, of phonetics and of phonology, because of achieving ...
Diplomová práce se zabývá výukou německé výslovnosti na prvním stupni základní školy v Čechách. Teoretická část objasňuje důležitost výuky výslovnosti - fonetiky a fonologie - pro dosažení komunikativních dovedností. ...
Diplomová práce se zabývá výukou německé výslovnosti na prvním stupni základní školy v Čechách. Teoretická část objasňuje důležitost výuky výslovnosti - fonetiky a fonologie - pro dosažení komunikativních dovedností. ...
Argumentieren und Debattieren als Mittel der Entwicklung der kommunikativen Kompetenz
Argumentation and debate as effective means of developing communicative competence
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 05. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce se zabývá tématem argumentace a debatování ve výuce němčiny jako cizího jazyka na středních školách a gymnáziích. Ve své teoretické části zkoumá pomocí dotazníkové metody a metody osobních ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
The presented rigorous thesis deals with the topic of argumentation and debate in the teaching of German as a foreign language in high schools and gymnasiums. In its theoretical part, it examines the attitude of Czech ...
Wolfgang Herrndorf: Tschick. Didaktische Adaptation des Romas und seiner Filmadaptation
Wolfgang Herrndorf: Didactic adaptation of novel and film.
Wolfgang Herrndorf: Čik. Didaktická adaptace románu a filmové adaptace.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 06. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This master's dissertation deals with the elaboration of a didactic adaptation of the novel Tschick by Wolfgang Herrndorf and its film adaptation. The goal of this master's dissertation is to create a complete educational ...
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním didaktické adaptace románu Čik od Wolfganga Herrndorfa a jeho filmové adaptace. Cílem této práce je vytvořit ucelený projekt zaměřený na zpracování právě tohoto literárního a ...
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním didaktické adaptace románu Čik od Wolfganga Herrndorfa a jeho filmové adaptace. Cílem této práce je vytvořit ucelený projekt zaměřený na zpracování právě tohoto literárního a ...
Využití písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ráce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje popis postavení ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Zustand der Aussprachefertigkeiten der ausgewählten Vokale bei den Studenten am Anfang ihres Bachelorstudiums
State of pronunciation skills of selected vocals among the students at the commencement of their bachelor degree
Stav výslovnostních dovedností vybraných vokálů u studentů v době zahájení bakalářského stupně studia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využítí písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Die Buchgattung Erstlesebuch: Möglichkeiten der Umsetzung in den DAF-Unterricht
Viability of Using Erstlesebuch in Classes Teaching German as a Foreign Language
Knížky prvního čtení a jejich modifikace pro výuku němčiny jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the book genre Erstlesebuch (book for beginner readers) as educational material in the context of foreign language education at the levels of Basic Users (A0/1-A2). In the context of first ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá knižním žánrem knížka prvního čtení (Erstlesebuch) coby materiálem do výuky němčiny jako cizího jazyka, a to na úrovních elementárního užívání jazyka (A0/1-A2), a zkoumá možnosti ...
Předkládaná diplomová práce se zabývá knižním žánrem knížka prvního čtení (Erstlesebuch) coby materiálem do výuky němčiny jako cizího jazyka, a to na úrovních elementárního užívání jazyka (A0/1-A2), a zkoumá možnosti ...
Možnosti využití jazykových portfolií ve výuce německého jazyka na středních školách
Implementation of European Language Portfolio in education of German language on secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce "Možnosti využití jazykových portfolií při výuce německého jazyka na středních školách" teoretické části věnuje okolnostem vzniku portfolia, souvisejícím dokumentům a jednotlivým složkám portfolia. ...
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: PROPORCIONALITA ČTYŘ ŘEČOVÝCH DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ DOVEDNOSTI POSLECHU S POROZUMĚNÍM) THE PROPORTIONALITY OF FOUR LANGUAGE SKILLS IN TEACHING GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE. ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...