Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Vztah mezi syndromem vyhoření a sociální oporou ve škole
The relationship between burnout and social support at school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the burnout syndrome in primary school teachers. The field of interest of this thesis is the relation between the burnout syndrome and the social support offered by individual schools. It ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Tato diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u učitelů a učitelek základních škol. Oblastí zájmu této práce je vztah syndromu vyhoření a sociální opory, kterou učitelům dané školy nabízí, především se zaměřuje na ...
Žáci s náročným chováním jako zdroj zátěže učitelů 1. stupně ZŠ
Children with challenging behaviour as a source of burden for primary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the challenging behaviour of children from the perspective of first grade primary school teachers who perceive this behaviour as a significant source of professional stress. The aim of the thesis is ...
Diplomová práce se zabývá náročným chováním žáků pohledem třídních učitelů prvního stupně základní školy, kteří toto chování vnímají jako významný zdroj profesní zátěže. Cílem diplomové práce je zmapovat, které formy chování ...
Diplomová práce se zabývá náročným chováním žáků pohledem třídních učitelů prvního stupně základní školy, kteří toto chování vnímají jako významný zdroj profesní zátěže. Cílem diplomové práce je zmapovat, které formy chování ...
Porovnání syndromu vyhoření u pedagogů přírodních a humanitních věd
Comparison of burnout syndrome in teachers of natural sciences and humanities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vozková, Anna
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 24. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis initially focuses on the definition of the teaching profession, characterizes the very concept of a teacher and his/her personality, defines the ideal view of a teacher according to the point of view of pupils ...
Práce se zpočátku zaměřuje na definování učitelské profese, charakterizuje samotný pojem učitele a jeho osobnost, vymezuje ideální pohled na učitele dle hlediska žáků a jejich rodičů. Další část práce se zaměřuje se na ...
Práce se zpočátku zaměřuje na definování učitelské profese, charakterizuje samotný pojem učitele a jeho osobnost, vymezuje ideální pohled na učitele dle hlediska žáků a jejich rodičů. Další část práce se zaměřuje se na ...
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Burnout syndrome of kindergarten teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RÉSUMÉ Diplomová práce se věnuje stresu a syndromu vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je míra psychické zátěže s ohledem na syndrom vyhoření a zmapovat výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol. ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol: Možnosti a dostupnost psychosociální podpory při zvládání zátěžových situací
Burnout syndrome of elementary school teachers: Possibilities and availability of psychosocial support in coping with stress situations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 11. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen